**Bellasnella** Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Flere av dere har tatt en titt på meg de siste dagene og det setter jeg enormt stor pris på! Jeg har nå vært i kontakt meg gynekologen min igjen. Siste vevsprøve var fin. Venter på svar fra siste celleprøve og så får vi kanskje grønt lys til å begynne prøving i april allerede! Kunne dere tatt en titt på meg igjen slik at jeg får samlet alle svarene i en tråd slik at jeg Jan komme med tilbakemeldinger. Jeg lurer på om dere ser flere barn på meg da veit dere. Og evt når?? Kjønn? Ser dere ny jobb på meg etterhvert? Søkt litt nye jobber, men bytter kun om jeg får fast jobb! Ser dere noe ang den siste celleprøven jeg har tatt? Tusen takk om dere gidder å se på meg. Jeg ser selvfølgelig igjen!! F: 24.01.85
kaos83 Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Altså jeg føler både juni og august på deg, men tror også du blir gravid fort fra du setter igang prøving.... Får gutt nå, men vil gjerne se på det når du er gravid. Tror du er veldig fruktbar. Men føler kanskje du vil oppleve en kjemisk før den sitter helt... Føler litt fustrasjon, men fortvil ikke den sitter nok bom fast når den skal. jeg krysser fingrene:) Stor klem
ButterflyƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Får tydelig opp graviditet i august på deg med ei jente Lys og kjærlighet <3
Tante_Esel Skrevet 18. mars 2012 #7 Skrevet 18. mars 2012 heisann Jeg tror du skal faa en baby i 2013 jeg... føler sommer mnd er gode for aa bli gravid... juni, juli og august... jeg føler ei jente paa deg faktisk.. Naar det gjelder jobb, saa tror jeg ikke det skjer noe der med det flrste assaa.... det viktigste: Du er helt frisk! Som jeg har sagt tidligere... dette var det nok noe du skulle laere av.. som f.eks aa roe ned livet litt, og vaere mer tilstede i naatiden... gidder ikke utdype naa, for du vet hva jeg mener føler ikke det blir noen komplikasjoner med svangerskapet jeg hvis du har noe positivt aa si om naar jeg blir gravid, saa vil jeg gjerne høre... vi er i gang med ivf forsøk naa med insett i slutten av mars, og jeg har saa god følelse... men hvis du ikke faar god følelse saa vil jeg ikke høre det for naa skal jeg bli gravid!
**Bellasnella** Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2012 Tusen takk for titten IGJEN Adine. Jeg føler du har helt rett med at jeg skulle lære noe og det har jeg gjort!! jobber hele tiden med prioriteringen av tiden min! Når det gjelder deg er jeg helt overbevist om at den sitter denne gangen! Dette er tiden for at du skal bli mamma. Nå får denne lille jenta bare se å flytte inn i magen din! Nå har dere ventet lenge nok. Denne gangen håper jeg virkelig det går veien for dere! Ganske sikker på det!! God følelse!!!!! Gleder meg så på deres vegne!!!
Tante_Esel Skrevet 19. mars 2012 #9 Skrevet 19. mars 2012 jaaa Hun kommer naa.. min lille adine... jeg føler det i hele meg... gode energier... og det var noe jeg skulle laere av spontanaborten og... naa har jeg laert, og gjort noe med det.. skal paa første ultralydundersøkelse til torsdag, da faar jeg se hvor mange egg kroppen produserer, og vite naar det blir uttak, befruktning og insett tusen takk søta! du er god.
**Bellasnella** Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 20. mars 2012 Ikke noe nytt. Skal på kontroll 3 april. Da får jeg nok flere svar fra Gyn!
**Bellasnella** Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #13 Skrevet 20. mars 2012 Hvordan er det med deg fomle?? Fødsel enda??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå