Gå til innhold

Blodprøve i dag, 9 dager etter uttak

Anbefalte innlegg

Synes legen min er litt vel optimistisk jeg, hehe:P Tviler på at jeg har produsert mye HCG dersom egget har festet seg. Er også redd for at Ovitrelle sprøyten sitter igjen selv om det er 11 dager siden jeg satt den. Klarte ikke å la være å teste med billigtest og clearblue med kryss i dag, begge veldig svake, men positive... Har hatt flere kjemiske tidligere og en SA, så er ikke så veldig optimistisk. Skal ta blodprøve nr. 2 på mandag så får jeg sikkert svar utover uken. Er jo spent, men prøver å holde forventningene nede. Noen som har målt hcg så tidlig som dette eller litt senere?

Fortsetter under...

Å, hvordan var testene deres pÅ de dagene dere tok blodprøve, var strekene sterke? Mine var ihvertfall supersvake i dag, hadde tenkt Å legge ut bilde her men fÅr det ikke til... Krysser fingrene for dere :)

Å, hvordan var testene deres pÅ de dagene dere tok blodprøve, var strekene sterke? Mine var ihvertfall supersvake i dag, hadde tenkt Å legge ut bilde her men fÅr det ikke til... Krysser fingrene for dere :)

tok digital som sa gravid 1-2 paa rugedag 10....

Ja med den testen er det ihvertfall ikke tvil :) Tørr aldri å ta en digital før rundt Ikm jeg og helst etter jeg har sett streker på andre tester ;) Men det er absolutt fornuftig å ta digital, da er det jo ingen tvil :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...