Gå til innhold

Noen glass rødvin ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde droppet rødvinen, men det er meg :)

Ta en titt hva Storken mener:

http://www.storkklinik.dk/no/livsstil-amp-fertilitet/alkohol/

De lærde strides, det er ikke alle fagfolk som sier det samme som Storken!

Uansett, lykke til med forsøket ;)

vet ikke, da jeg var på konsultasjon sa sykepleieren til meg at jeg kunne ha moderate mengder i medisin perioden. jeg så her inne at mange hadde fått beskjed om å ikke ta noe.... jeg hadde noen få glass mens jeg bare hadde spay, men sluttet når jeg begynte med sprøytene..... tja, hjelpsomt?

jeg tror at d er godt å senke skuldrene litt, og det gjør man jo gjerne m litt vin? :)

"Flere leger mener faktisk at alkohol, selv i relativt beherskede mengder, er mer skadelig for graviditeten enn stoffer som heroin og morfin"

Det var liksom ikke måte på, på den siden der da.. :P

Nei, jeg får se det litt ann tror jeg..

"Flere leger mener faktisk at alkohol, selv i relativt beherskede mengder, er mer skadelig for graviditeten enn stoffer som heroin og morfin"

Det var liksom ikke måte på, på den siden der da.. :P

Nei, jeg får se det litt ann tror jeg..

Dette er fordi alkohol er et syntetisk stoff og dermed blir det opptatt i kroppen og cellene på en annen måte. Heroin f.eks er et opiat som er "naturlig" og det passerer dermed letterer gjennom cellene uten å gjøre så stor skade. Dette gjelder selvfølgelig ikke hvis mor lider av sykdommen narkomani!

Annonse

Ikke at jeg mener det er døden med et glass eller to! Jeg tror på måtehold, så får hver og en finne ut hva som passer for dem ;) Selv tok jeg både et og to glass til maten! Tror det å ikke være stresset og oppjaget har like mye å si. Dessuten skal man jo leve mens det står på :D

Har googlet i timesvis nå, ser ikke ut som det skal ha så veldig stor betydning med noen glass! Må vel unne seg litt godt selskap med gode venninner, god vin og snacks EN kveld?... Kan ikke komme på sist for å si det slik...

Det er som jeg sier "de lærde strides", det er ulik forsking som viser både for og imot.

Tror det aller viktigste er at man kjenner etter hva som er rett for seg selv. Da tenker jeg ikke bare på et glass vin eller to, men hvordan man lever livet sitt i prøve perioden.

Kos deg med rødvinene om du tar deg et glass ;)

Det ble noen rødvinsglass igår, koste meg med venner! Så DEILIG å slappe av å ikke tenke på denne prosessen. Men jeg merket at jeg ble ikke i den festformen jeg pleier å bli, så underbevisstheten lå vel der hele tiden... :) Ikveld blir det bare kosings med mannen! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...