♣ Christiane ♣ Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Det ble resultatet når jeg trodde jeg bare skulle inn til kontroll denne uka. Planen var å sette inn egg i stimulert syklus i april, men så sa legen at det gjorde de nesten ikke lenger på Aleris. Så nå sitter jeg her med en eske eggløsningstester og får innsetting 3 dager etter positivt utslag. Jammen har ting forandret seg siden alle forsøkene jeg hadde i 2006-2007. Skal ta progesteron tilskudd etter innsetting bare. Så utrolig digg. :-)
TanteTroll Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Jeg satte inn fryseegg på lørdag i naturlig syklus på Aleris! Det ER veldig behagelig I dag glemte jeg nesten at jeg hadde potensielle babyer i magen! Brukte progynvova ved frys på Riksen, men på Aleris har begge vært i naturlig syklus. Lykke til!
♣ Christiane ♣ Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2012 Tusen takk jenter. Håper på bedre statistikk denne gangen. Hadde 6 innsettinger før den satt med førstemann. Er på syklusdag 17 og har fremdeles ikke fått napp på EL-testen. Har jo intill 40 dagers syklus, så kan fort ta noen dager til. Ja ja, spiller jo ingen rolle. Har hatt to fryseforsøk på Aleris tidligere ( i 2007 og 08 ) men da brukte jeg hormonplaster ( istedet for piller) Gikk forsåvidt helt fint det også, men fint å slippe å tenke på alt man skal huske å ta hele tiden. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå