Gå til innhold

Svak positiv graviditetstest???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Østfold-80

Du kan være gravid ja!!!:) Jeg tok en "svak positiv test" hos legen,fikk da beskjed om at jeg helt sikkert var gravid. Tok en test hjemme noen dager etter for sikkerhets skyld,da ble den negativ! Ble kjempe lei oss! Men følte så sterkt at det måtte være feil,tok test igjen 1uke etter det,lyste positiv!!!:)

Så du er nok sikkert det,skal ikke komme en svak strek hvis du ikke er! Lykke til!!!!

Takk for alle svar.... Streken er rosa og ingen skygge. Blødde nå nettopp litt friskt blod... Har egentlig ikke menssmerter heller... Og festeblødning tror jeg ikke helt på. Men usikker... Men jeg kommer likevel til å teste igjen i morgen...... Så krysser fingrene fortsatt. Men prøver å belage meg på at det har gått den gale veien... Hadde jeg ikke blødd så kanskje bilde men prøver å ha litt is i magen.

Annonse

Har hatt blødninger i går (ikke de samme jeg får ved mens), men testen viste klart og tydelig gravid kryss i dag kl 16. Så på mandag må jeg bestille meg gyn time...

Håper det bare er festeblødning og at jeg er `i gang`... Brukte CB test i dag;) Håper bare så inderlig at det ikke går galt nå igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...