Gå til innhold

BIM-Treff Asker fremover.

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Har nå lagt inn treff til ut April. Det gjør det litt lettere å planlegge for alle. Jeg velger nå å legge treffene til hver dag i uken slik at alle får vært med en gang i blandt. Neste treff er altså på en mandag, så er neste på en tirsdag, onsdag osv. Jeg kommer til å veksle mellom Mats&Martin, den nye sushirestauranten i Vollen, Bambus i Asker, samt Glorioso. Dette er fordi det er de stedene jeg kjenner til. Har dere andre forslag så er det hjertelig velkomment:-).

Hyggelig å se dere i går, og håper alle kom seg vel hjem.

God helg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143919175-bim-treff-asker-fremover/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er planen. Jeg skal ihvertfall smake på den. Noen venner av meg bestilte take - away derfra, og var kjempefornøyde. Jeg bestiller bord som vanlig, og satser på at flere av oss vil smake på herlighetene:-). Da ses vi! Ha en fortreffelig helg.

Annonse

Noen som er hjemme på dagtid her og vil være med å ta en sushi lunch på torsdag eller fredag i Vollen?

Hei,

Jeg kunne prøver en sushi lunsj på torsdag!! Hva er addressen til stedet?

Jeg vet ikke hvor i Vollen det ligger, så vi kunne jo bare møtes på parkeringsplassen til et bestemt klokkeslett. F.eks klokka tolv? Ved blomsterbutikken?

Noen som er hjemme på dagtid her og vil være med å ta en sushi lunch på torsdag eller fredag i Vollen?

Hei,

Jeg kunne prøver en sushi lunsj på torsdag!! Hva er addressen til stedet?

Jeg vet ikke hvor i Vollen det ligger, så vi kunne jo bare møtes på parkeringsplassen til et bestemt klokkeslett. F.eks klokka tolv? Ved blomsterbutikken?

Ses i dag kl 12 ved blomsterbuttikken i Vollen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...