dakota25 Skrevet 10. august 2012 #26 Del Skrevet 10. august 2012 Mange gode tips her, men har noe sett baggy mammajeans? Sånne med strikk nederst? Gjerne i Bergensområdet eller på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille spire 12 Skrevet 11. august 2012 #27 Del Skrevet 11. august 2012 Mange gode tips her, men har noe sett baggy mammajeans? Sånne med strikk nederst? Gjerne i Bergensområdet eller på nett. Jeg fant en slik en på h&m for noen uker siden:-) allerede blitt min favorittbukse:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dakota25 Skrevet 11. august 2012 #28 Del Skrevet 11. august 2012 Mange gode tips her, men har noe sett baggy mammajeans? Sånne med strikk nederst? Gjerne i Bergensområdet eller på nett. Jeg fant en slik en på h&m for noen uker siden:-) allerede blitt min favorittbukse:-) Var det mammabukse eller vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille spire 12 Skrevet 11. august 2012 #29 Del Skrevet 11. august 2012 Mange gode tips her, men har noe sett baggy mammajeans? Sånne med strikk nederst? Gjerne i Bergensområdet eller på nett. Jeg fant en slik en på h&m for noen uker siden:-) allerede blitt min favorittbukse:-) Var det mammabukse eller vanlig? Mammabukse:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 12. august 2012 #30 Del Skrevet 12. august 2012 H&M har veldig greie bukser. Var innom den ene dagen i Kristiansand og fikk meg ei litt baggy bukse, ei stram skinny jean og tights. Fantastiske å gå med! Ellers har jeg kjøpt litt løsere bukser på Cubus til mer hjemmebruk, og topper/tunikaer kjøper jeg på vanlige butikker i en større størrelse eller ser etter litt lengre varianter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå