Gå til innhold

Hva anbefaler dere av tester??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har tidligere brukt CB med tekst; "Ikke gravid" eller "gravid". Og siden jeg ikke har oppnådd å få riktig tekst ennå, så var den litt knallhard å få midt i fleisen, hehe.. så jeg velger den med plusstegn neste gang. Er på en måte lettere å takle enn å få det i klartekst :D

Gjest usababy

IKKE Clearblue med tekst ihvertfall! Det er bare ok når resultatet er "Gravid"...

Er testen negativ er det ille nok, om en ikke skal måtte få "Ikke gravid" slått midt i fjeset i tillegg. Nedtur de luxe....

Denne gangen har jeg kjøpt billigstrimler... :-)

Jeg sverger til billigstrimler :) Har tatt digitale også men ikke før jeg har sett tydelige streker på strimlene, altså rundt IKM. Er enig med usababy, kjipt å få ikke gravid rett i fjeset synes nå jeg :) Ellers har jeg prøvd de fleste merker under prøvetiden. De nye Clearblue med kryss er ganske sikre også, men har sett skygger på disse når jeg ikke har vært gravid. Har lært at dersom skyggen er svak KLAR blå så stoler jeg på den men dersom jeg ikke klarer å se fargen tydelig tørr jeg ikke å juble. Ellers synes jeg A1 testene til Apotek1 er gode. Strekene på disse er veldig like billigstrimlene men dette er jo dyrere tester. Rfsu testene fra Rema 1000 er jeg ikke stor fan av, de slår ut senere på meg enn andre tester selv om de skal være veldig sensitive...

Testoman jeg?!?! Neida, hehe... Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...