Gå til innhold

Noen som har opplevd at dette går bra?

Anbefalte innlegg

Har hatt småblødninger så har tatt bp for å se hcg stigningen.. På tirsdag var den 900 og igår var den 1400.. Er ca 6-7 uker på vei.. Legen vil ta ny bp på mandag og hvis stigningen ikke viser mer enn idag eller går ned blir jeg henvist til sykehuset for ul og eventuelt utskraping.

Derfor lurer jeg på om noen har opplevd ca samme stigning og det har gått bra med..

Fortsetter under...

Hei

Jeg vet ikke jeg altså, men jeg kopierte dette fra en annen tråd her ("hcg"):

"Jeg hadde hcg nivå på 176 i uke 5. Fikk beskjed om at jeg hadde mista.. Så sitter jeg her nå,32 uker på vei med den som jeg liksom hadde "mista"."

Hvis du ser på denne nettsiden finner du fordoblingstiden din. Litt ettersom hvilke klokkeslett du var hos legen får jeg opp en fordoblingstid på rundt 73 timer for deg. Det er innenfor normalen i følge samme nettside.

http://www.countdowntopregnancy.com/tools/beta_doubling_calculator.php

Så jeg tipper du vil ha en grei stigning på mandag jeg, du skal se dette går bra :)

Håper du klarer å slappe av og at du får en fin helg.

Takk for svar begge to. Jah det lurer jeg også på men han mener den beste måten og gjøre det på er med bp.. :-/ men skulle nå ringe legevakta viss jeg blødde mer eller fikk mer smerter så får bare se hvordan helgen blir.. Ikke lett å slappe av heller når jeg bare går å venter.. :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...