Gå til innhold

bruker 2-åringen din vogna mye? og tips til vogn til 2-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden datteren min blir storesøster rett før hun fyller to år, trenger jeg ei ny vogn til henne, siden babyen overtar hennes vogn. Tips til vogn som er grei for en toåring å sove i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, skal vogna kun brukes i barnehagen for å sove i? For da er det bare å finne en stor vogn til en billig penge på finn. Her bruker vi bare en enkel men stor brukt vogn i barnehagen. Ellers bruker hun aldri stor vogn.

Derimot har vi mye glede av en reisetrille når vi skal dra over avstander. Har også en sportstrille og den er til nytte når vi skal på turer.

Skrevet

Mine har nærmest sluttet med vogn når de var så gamle.

21 mnd mellom de to siste og da hadde vi bare en billig trille vi brukte på dagsturer (dyreparken o.l.). Den ble kanskje brukt 4 ganger den sommeren.

Skal du bare ha en sovevogn i barnehagen ville jeg kjøpt en brukt Simovogn.

Skrevet

Har vogn, men den blir brukt veldig sjelden. Han går langt selv, og blir i grunnen bare grinete om han må sitte i vogn på tur.

Om du feks Må gå frem og tilbake til bhg med to unger ville jeg kjøpt en brukt tvillingvogn på finn. Det kan vere godt å ha, spesielt om du ikke har ledige armer til å bære når eldste plutselig ikke vil gå....

Gjest Alimka
Skrevet

Emmaljunga scooter. Kjempegod vogn, har hatt den til begge mine (to forskjellige, vi slet den godt ut til førstemann - ble mye brukt ;) )

Det er ikke full liggestilling i den, så om formålet kun er soving i barnehagen ville jeg også kjøpt en brukt, stor sovevogn. Men begge mine har sovet godt i scooteren sin i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...