Gå til innhold

Presentasjonstråd :D

Anbefalte innlegg

Mange nye og mange forsvinner så er artig å se hvem det er som er her inne.

Navn/nick: Carina

Alder:31

Yrke: sykepleier

Barn fra før: Datter på 10,5 mnd

PP: 1 pp. Brukte 15 pp på dattera mi.

Hjelpemidler: Inge

Prøvehistorie: Gravid 08 som endte med dødfødelse i feb 09. MA i uke 8 nov 09. Gravid august 10 og fikk ei herlig datter april 11.

Nå er vi inne i første syklus etter fødsel og er klar for baby nr 2 :) Sikkert en del syklustull....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143919072-presentasjonstr%C3%A5d-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heter Renate og jobber som hjelpepleier.

Har en sønn fra før, født oktober 2009. Begynte igjen prøvingen i november 2011, ble gravid da men mistet i SA desember 2011. Er nå i min 2.pp denne runden...

heter malin og er 26 år :)

har en sønn som ble 2 år nå i februar, er student, holder på å utdanne meg som helsefagarbeider.

er nå i min 7pp, fant ut jeg var gravid i slutten av februar, men mistet i SA 1 uke etterpå, så nå venter jeg bare på at el skal komme så vi kan prøve igjen.

Endret av mamman_til_oliver

Navn/nick: Squirrel79

Alder:32

Barn fra før: Gutt på 3 år

PP: 2pp

Hjelpemidler: EL test

Prøvehistorie: Ble gravid med gutten vår på p-pillen, og har nå bestemt oss for nummer to. Er i andre prøveperiode, så krysser fingrene for at det blir klaff :)

Navn/nick: Cecilie

Alder: 28

Yrke: dokumentkontroller

Barn fra før: 1 gutt på 7.5 år (viktig å få med det halve året har jeg fått beskjed om...haha)

PP: 1

Hjelpemidler: ingen

Prøvehistorie: ble gravid med sønnen min på p-piller. Ble gravid i 2010 men valgte å ta bort pga diverse omstendigheter. Er nå klar for baby Nr 2 med min fantastiske forlovede og håper på klaff iløpet av sommeren :))

Annonse

Navn/nick: Ønsker nr 2

Alder: 34

Yrke: LØnn og personal

Barn fra fØr: 1, 15 mnd gammel

PP: Usikker på hva som egentlig er min fØrste pp, begynte i sept 11, men det er kanskje bare de siste mnd vi har prØvd. La oss si 3 pp da. Mensen i disse dager, håper det er den siste på lenge :D

Hjelpemidler: Lap

PrØvehistorie: PrØvde i 16 lange og vonde mnd på nr 1. Var i gang med assistert befruktning på Riksen, fikk en lap og vips klarte vi det plutselig selv!

Tror ikke vi klarer det raskt denne gangen heller, men jeg håper inderlig at vi får det til raskere enn forrige gang. Bruker nå clearblue monitor og håper det hjelper oss litt på veien :)

Nick/navn:nr 3 snart?

Alder:blir 27 snart

Yrke:hjelpepleier

Barn: 2 gutter en på strax 5år og en på 3år

Prøveperiode:har ikke starter pga sykluss tull etter pilleslutt,venter på TR!

Starter prøvingen i aug/sept om syklus er i orden:)

Klaffa på første forsøk med begge guttene,håper det klaffer like fort denne gang også!:)

navn/nick: Songbird_84

Alder: 27

Barn fra før: Datter født i juli 2009

Prøvehistorie: forrige gang var det ikke planlagt, men ble gravid m samboer etter vi hadde vært sammen i 8mnd...:) gikk ikke på p-piller..

PP: 1.. Håper på positiv test iløpet av neste uke...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...