Tussi skalblimamma <3 Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 ønske dere sterke, flotte og hjelpsomme kvinnemennesker her inne ei fantastisk GOD HELG!! :) <3
Tante_Esel Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 søt du er Her blir det oppussing hele helga HURRA! Blir saa fint Riktig god helg til deg og Tussihjertet! <3 ja.. og saa skal jeg bruke opp mer tusenlapper paa hormoner Men denne gangen produserer jeg egg som SKAL bli til babyen min <3
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2012 oppussing er gøy!! Elsker å se forandringene! baby blir det, koste hva det koste vil! <3
Tante_Esel Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 man blir litt lei av oppussingsrot etterhvert, men det er saa verdt det naar det er ferdig og saa gaar jo tiden litt fortere med litt aa gjøre baby blir det <3
Lurifax og knøttene Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Hurra! Helg, helg, helg! Ha en super helg dere også!
Gjest akpa-usikker Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 God helg søte jenter :-) her blir helgen tilbringt med puter under rompe å ruging for harde livet :-) skal være fadder til verdens nydeligste gutt på søndag :-D <3 takk for at dere er så nydelige og søte som dere er, dere har så stort et hjerte og alle dere fortjener og bli mamma'r:-) <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå