2 tette og 1 badehette Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Har de siste nettene og kveldene slitt med store smerter i fra hoften og ned i anklene, og i tillegg kjennes det ut som at det er noen med en strikkepinne eller noe sånt som driver å stikker meg i mellom beina... Veldig ubehagelig.. Kan vel også nevne at jeg er tilbake til oppkast og kvalme, og periodevis intens hodepine. Er 37+6 i dag. Noen som har noen ideer om hva som skjer? Evt noen tips for forebygging av dette?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 1)er hodet festet? -stikninger, verking og vondter i bekkenet kan bety at ungen "skrur seg" godt ned i bekkenet.. 2) lenge siden du har målt bt? kvalme, oppkast og hodepine KAN være høyt bt..?!
2 tette og 1 badehette Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2012 Hodet var ikke festet på forrige kontroll. Og jm antyder at hodet gjerne ikke fester seg før rett før iom at jeg er 3.gangs. Målte BT i uke 36, så e snart 2 uker siden. Men har ikke hatt noe høyt BT igjennom sv.skapet, men heller litt lavt.
mamma snart til 3:) Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Hei. Bekkenløsning? Ev urolige ben, prøv å surr ull tråd rundt anklene dine. Jm sa til meg oxo at lille venn ikke kom til å skru seg langt ned Å feste seg pga av at jeg er 3 gangs, men i går når jeg var til jm har babyen skrus seg ned og festet seg. Så kan jo være det som Skjer til deg..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå