Gå til innhold

Hva skjer med kroppen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste nettene og kveldene slitt med store smerter i fra hoften og ned i anklene, og i tillegg kjennes det ut som at det er noen med en strikkepinne eller noe sånt som driver å stikker meg i mellom beina... Veldig ubehagelig..

Kan vel også nevne at jeg er tilbake til oppkast og kvalme, og periodevis intens hodepine. Er 37+6 i dag.

Noen som har noen ideer om hva som skjer? Evt noen tips for forebygging av dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1)er hodet festet? -stikninger, verking og vondter i bekkenet kan bety at ungen "skrur seg" godt ned i bekkenet.. :)

2) lenge siden du har målt bt? kvalme, oppkast og hodepine KAN være høyt bt..?! :)

Skrevet

Hodet var ikke festet på forrige kontroll. Og jm antyder at hodet gjerne ikke fester seg før rett før iom at jeg er 3.gangs.

Målte BT i uke 36, så e snart 2 uker siden. Men har ikke hatt noe høyt BT igjennom sv.skapet, men heller litt lavt.

Skrevet

Hei. Bekkenløsning? Ev urolige ben, prøv å surr ull tråd rundt anklene dine. Jm sa til meg oxo at lille venn ikke kom til å skru seg langt ned

Å feste seg pga av at jeg er 3 gangs, men i går når jeg var til jm har babyen skrus seg ned og festet seg. Så kan jo være det som Skjer til deg..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...