Gå til innhold

Fertilitetsklinikken, St.Olavs... Noen med erfaring???

Anbefalte innlegg

Har i snart 4 år prøvd å lage et søsken til jenta vår, men ting tar tid/vi er uheldige... Var gravid i fjor men fosteret døde i 3 mnd, og ble senere på året operert for graviditet utafor livmor.. har bare en eggstokk igjen. Nå skal det også sies at jeg har veldig uregelmessig mens, har bestandig hatt det.

Men nå skjer det ting! Var til lege på onsdagen, og hun sendte henvisning til Fertilitetsseksjonen ved St.Olavs i Trondheim. Så mitt spørsmål til dere; er det noen som har erfaring med de på St.Olavs? Og hva kan jeg forvente meg...? De vil vel sikkert sjekke ut om det er årsaker til uregelmessig mens og div, men mer utover det...?

Fortsetter under...

Vi har time 11. april, så er like spent som deg :) De virker veldig hyggelige på tlf og de brevene vi har fått i hvert fall. Det eneste negative jeg har hørt er ar de var uheldige med oljen de dyrket egg i, så mange fikk ødelagt ivf-forsøkene sine den siste tiden, men regner med de har ordnet opp i dette nå. Bor dere i Trondheim? Vi hører til nord-fylket, så har et par timer å kjøre, men hva betyr vel det om man får hjelp?

Masse lykke til :D

Tja, litt sammensatt... Var på utredning privat hos Medicus, og ble deretter henvist videre til St. Olavs for ivf. Ble gravid samtidig som vi fikk innkalling på St. Olavs, men mistet etter noen uker. Ble enige med dem om å ringe inn neste mens, men ble gravid igjen før jeg rakk å få den... Mistet den også, så nå skal vi ha utvidet utredning. Gikk egentlig ganske fort å få denne timen, men så var vi jo på en måte i systemet fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...