Gå til innhold

Er Dennis i Paradise homo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo ikke normaly å runke med kompisen som voksen?? Ei heller å sitte å stryke samme kompis på magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte det samme...

Skrevet

hahaha! Har kun sett én episode for the fun of it, og uansett så er den lille dunbarten og huckleberry finn hatten meget mistenkelig til å begynne med.

Skrevet

Hehe ja.. Han ser jo noe metroseksuell ut.

Skrevet

Finnes det overhodet noe normalt med Paradise Hotel og deltakerne?

Skrevet

Nei, han er ikke homo:p Han er derrimot meget trygg på legningen sin! :)

Skrevet

Tror ikke han er homo nei...

Men det er noen der som ikke er "den smarteste kniven i skuffen", sitat fra Are, da han snakka om hvor dum Iselin er...haha..

Skrevet

Men det er noen der som ikke er "den smarteste kniven i skuffen", sitat fra Are, da han snakka om hvor dum Iselin er...haha..

haha reagerte på den jeg også...men så tenkte jeg, de knivene i den skuffen, representerte vel paradise deltakerne på hotellet....like smarte individer som knivene? hihi

Skrevet

Trygg på legningen sin vil si å runke med andre menn og stryke og kose på dem? Må man gjøre slikt for å være trygg?

Jeg ser på det som å være bi jeg da, at man kan bli tent av andre menn og ha en kosestund i dusjen sammen..

Kjenner ikke noen menn/gutter som planlegger å runke sammen i dusjen for deretter å kose sammen i sofan etterpå.... som ikke er homo/bi ;)

Skrevet

de ligger nok i samme skuffen de fleste av de deltakerne ja. Men de blondiene er de verste, de virker jo helt tomme.

Skrevet

HAHAHA :D Gull! *dauer* :D

Skrevet

Vet du hva, det er flere mannfolk enn du tror som driver med det der.

Skrevet

Vet du hva, det er flere mannfolk enn du tror som driver med det der.

Det kan jeg virkelig ikke helt se for meg! Kanskje et par guttevalper, men mannfolk...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...