Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 I sommer begynnte jeg å date en gutt. Jeg ble veldig betatt, og tenkte på han døgnet rundt. Jeg spiste veldig lite, for jeg var jo aldri sulten... Tenkte kun på han, og gikk ned rundt 4-5kg på en mnd.. Vi har datet siden i sommer, men nå har jeg gått oppigjen i vekt, til der jeg var før jeg traff han. For nå klarer jeg jo å tenke på andre ting, og kjenner når jeg er sulten, noe jeg ikke gjorde før. Ikke det at jeg er tjukk, men likte å være på den vekten jeg var i høst. Skikkelig irriterende at man må gå rundt og være nyforelsket og ikke spise for å klare å holde den vekten jeg vil da.. Nesten så jeg vurderer å spise minimalt igjen, for å komme ned i den vekten jeg var. Men er ikke sikkert det hjelper, for har hørt at når man går rundt med den forelskelsesfølelsen i kroppen hele tiden, så får det opp forbrenningen?.. Hmm...
anonym91 Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 det er heilt normalt og gå opp i vekt når du er i ett komfotabelt forhold eg gjekk ned til 53 kg og holdt meg der en stund heilt til eg kom i ett godt forhold og bynte og spise normalt.. gjekk opp til de eg alltid har vert rundt enn 60 kg.. tror det er det min kropp vil vere på men min sambo har nevnt flere ganger at eg ser bedre ut no.. hadde inn over mage og nesten ikkje pupper i gjenn etter slankinga.. han ville heller ha ei jente med "normale" former.. tror og sommer og forelskelse gjør at vi glemer mat og er mer i bevegelse på sommeren
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 fant meg samboer og gikk opp 15 kg, slå den hahaha
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Jepp, gikk ned 8kg da jeg møtte samboeren min. Men etter 1 år sammen gikk jeg opp alle sammen igjen
Trio? Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Sukk... skulle sånn sett vært nyforelsket hver vår jeg hihihi Men ikke tale om at jeg ville byttet ut gubben min da... Selv om jeg får stadige forelskelser i han så har de ikke en slankende effekt slik som den aller første gangen.... ja ja han er jo verdt hvert et gram som er kommet pga kos da, så får jeg heller vurdere å trene litt mer om jeg synes det blir for mange kosegram etter hvert hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå