Camelot Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Gutten min på 14 måneder våkner alt fra 3 til 10 ganger hver natt, dette begynner å bli ganske slitsomt. Har gjort det i noen måneder nå mer eller mindre. Kl 19 er han trøtt og da er det bare å legge han i sengen sin så sovner han, fra kl 22-23 starter han å våkne og så fortsetter det til morgenen som vil si mellom kl 05-06. Stort sett er det bare å putte i han smokken igjen så sovner han. Ikke noe problem å stå opp i 6 tiden, MEN det blir et problem når jeg har vært våken så mange ganger i løpet av natta. Virker som han knapt er våken, er i fin form på dagen. Sover ca 2 timer på dagtid. Noen som har opplevd det samme?
Svømmetur Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Min lillemor er nett det samme.... Puh! Hun er 13 mnd. Sover 2 t på dagtid og legger seg halv 7/7...hun våkner tusen ganger nattenlang... Skal bare se at jeg er her og noen ganger fåsmukken. Skjer ikke noe mer og hun sovner var seg selv alle gangene. Virker ikke. Overtrøtte heller, men litt trøtt liksom. Vi er startet i jobb og bhg nå,og er alvorlig trøtt.
Svømmetur Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Huff ikkelett å skrive fra mobil... Mye skrive Leif
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Vi hadde en periode (14-22mnd) og er nå den siste uka at det faktisk har blitt bedre. Har mange smokker i senga, lær han til å finne den selv. Og det viktigste, ikke gå inn til han med engang. Snakker om litt smågrining og sutring, ved hylskrik, så gå inn, men kjenn litt etter om det virkelig er nødvending. Her var vi inne 15ganger på de verste kveldene. Og på slutten lå han som regel med smokken i hånden og gliste når vi kom. Forrige uke var jeg syk, og sov tungt, da var det mannen som måtte ta han, men han ble ikke tatt alle gangene, så nå har han rett å slett sluttet, ble vel litt kjedelig når han ikke fikk noe oppmerksomhet. Vi sluttet og å snakke med han de gangene vi er inne, bare inn, finne smokk og si natta, så ut med engang. Ikke dill og dull..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Altså, når han lå å smilte når vi kom, så hadde han skreket bare det før, så ille at vi trodde det var noe galt. Men det var ikke det. Kun oppmerksomhet.
Svømmetur Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 hehe må smile, for sånn er tullemor noen ganger. Ler når vi kommer inn og har har opptil 4 smokker i hendene, men det høres ut som om verden skal rase sammen rett før jeg går inn. ....
Marsipanmor Skrevet 19. mars 2012 #7 Skrevet 19. mars 2012 her også er han våken flere ganger om natten.. ikke alltid, men ofte.. jeg går inn hvis han ikke slutter å skrike ganske fort.. tuller han inn i dyna og sier det er natt og han må sove.. litt sutring, men han sovner.. noen ganger nekter han så jeg tar han med inn til oss, men det er noe jeg prøver å unngå siden jeg sover dårlig da.. her står han opp kl 5, så jeg synes også det er slitsomt at han våkner så mye om natta.. jeg merker at det er mer da det er tenner på gang.. ellers så håper jeg bare det går over snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå