Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om det er 7 mnd siden jeg var gravid?? hehe. Åh de sjokoladepÅske-eggene i sÅnn lilla boks, de er sÅ nammm! Vet mange synes det er mektig og kvalmende, men jeg spiser fort alle fire eggene pÅ en to tre.. er det ikke rundt 200 kalorier i et sÅnt et?? skrekk og gru! Heldigvis er det bare i pÅsketider de har dem i butikkene :P

Vet ikke om jeg kan skylde pÅ ammingen heller nÅr det gjelder sjokoladesuget mitt, for hvis jeg ikke husker feil har jeg alltid vært sÅnn..men synes det er litt ekstremt for tiden da!

Flere som har det slik? ja? jaaaa? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja! Jeg spiser glatt en sånn kartong, selv om jeg blir litt småkvalm da. ;) Alltid vært glad i sjokolade, men det er verre enn noen gang nå som jeg ammer. Håper det blir bedre når jeg slutter. :P

Endret av Hannah-
Skrevet

Godt det er flere!! så er jeg ikke unik i min galskap :D

prøver å være flink til å heller spise mat når søtsuget tar meg, men hvis det fortsatt er der etterpå så unner jeg meg et egg (eller ti :D )

Er det forresten sånn at man skal unngå kunstig søtning helt når man ammer? tenker på fun light saft f.eks,

Skrevet

Godt det er flere!! så er jeg ikke unik i min galskap :D

prøver å være flink til å heller spise mat når søtsuget tar meg, men hvis det fortsatt er der etterpå så unner jeg meg et egg (eller ti :D )

Er det forresten sånn at man skal unngå kunstig søtning helt når man ammer? tenker på fun light saft f.eks,

På min barselavdeling hadde de fun light...

Skrevet

Jaaaa, de er så god!! Det finnes jo med sjokolade inni óg, men de var ikke like god som de med hvit :P

Jeg syns søtsuget har vært verre etter fødselen jeg! Spiste ikke mye snop før, og heller ikke så mye i sv heller...jaja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...