DrHawkins Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Hei der folkens. vi har andre jente på vei med termin i april og begynner å gå amokk på det med navn her Kunne gjerne tenke poss noe hjelp i fra dere første jenta heter Sara Isabelle (stum e på slutten) vi har tenkt på Sienna Iserine men er usikre Vi vil gjerne ha noe spesielt men samtidig litt kort siden Sara har kort navn og at det passer sammen med Sara Isabelle. Har dere noen gode forslag? Tusen takk
2 små engler Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Jeg synes Sierra Iserine ble litt tungt. Her er noen forslag fra meg Sina Aurelia Alise Victoria Eira Othilie Vilje Martine Ella Josefine
Gjest Antarctica Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Syns dessverre Sienna Iserine var helt merkelig, ingen av de to navnene høres ut som navn. Dvs Sienna er et stedsnavn i Italia, men Iserine? Egentlig syns jeg ikke de kombinasjonene som er moderne på unger akkurat nå er så "spesielle" som foreldrene tror de er. Nora Constanse er liksom ikke så ulikt Thea Emilie eller Mira Cornelia. De rimer alle sammen. Vil du ha noe skikkelig spesielt, så kall henne Oddbjørg, tenker nå jeg... Men om jeg skal være litt konstruktiv og prøve å finne noe som passer bedre i stilen dere vil ha,så tenker jeg på: Selma Iselin Siri Alvilde Serine Louise Sylvelin Rose Sanna Eugenia Nanna Iselilja Sine Ingelin Irmelin Sol
Suebird Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Sienna synes jeg går fint, men Iserine likte jeg ikke. Jeg synes det er vanskelig å komme med forslag på dobbeltnavn. Mye enklere om man har bestemt seg for et av de, for så å finne det ekstra navnet Hva med: Sara Isabelle og Isolde Sara Isabelle og Alvira Sara Isabelle og Elvira Sara Isabelle og Julietta Sara Isabelle og Alberte Sara Isabelle og Caspara Sara Isabelle og Eloise Sara Isabelle og Lova Sara Isabelle og Lucia Sara Isabelle og Ophelia Sara Isabelle og Elanor Sara Isabelle og Nea Sara Isabelle og Timea Sara Isabelle og Milja
Giss Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Sara Isabelle og ... Asta Elisabeth Lilly Odette Vera Yvette Emmy Dorthea
Giss Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Jeg synes Sienna var litt langt i forhold til Sara om dere ønsker litt balanse.
inimini Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 Jeg syns og som de over her at Sienna Iserine var veldig tungt! Sysn det et vanskelig å komme med forslag til dobbelt navn, syns det er lettere hvis man har bestemt seg for et;) Men jeg syns Sara Isabelle og Dea Elisabeth passa godt sammen:)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 16. mars 2012 #8 Skrevet 16. mars 2012 Må du ha dobbeltnavn da? Hva med å bruke bare Sienna? Syns Sara Isabelle og Sienna klinger bra jeg
sommertiara Skrevet 17. mars 2012 #9 Skrevet 17. mars 2012 Må du ha dobbeltnavn da? Hva med å bruke bare Sienna? Syns Sara Isabelle og Sienna klinger bra jeg Jeg synes også det holder lenge med kun Sienna. Iserine var merkelig.
pinoisme Skrevet 17. mars 2012 #10 Skrevet 17. mars 2012 Hva med Sara Isabelle og Sienna Iris? Synes det klinger fint.
Gullunger Skrevet 19. mars 2012 #12 Skrevet 19. mars 2012 Hva med Sienna Iselin. Synes det klinger litt lettere.
♥ perla ♥ Skrevet 19. mars 2012 #13 Skrevet 19. mars 2012 Tenker vist motsatt av de fleste: syntes Iserine var den ganske fint Likte dessverre ikke Sienna da, men ikke bry deg om hva vi synes om du virkelig likte navnet du hadde tenkt på!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2012 #14 Skrevet 19. mars 2012 Sienna Iserine ble for tungt for min smak. navnene hver for seg i andre sammen settninger går men ikke sammen. Sienna Marie Sienna Christine eller Tia Iserine Ane Iserine ellers synes jeg Sara Isabelle passer med: Ida Serine Elfi Serine og vis dere liker navn som iserine er ddet jo noen som ligner litt som : selina,seline,serine,serina,Iselin,siren,sina,sine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå