Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er to damer, 29 år, som nå har begynt reisen mot det som forhåpentligvis blir barn. Vi har vært sammen i 5 år, har hus, hund, jobb og snart stasjonsvogn. =)

På mandag var vi på konsultasjonstime i Haugesund, og nå venter vi på mensen. Tiden kan ikke gå fort nok, vi er spente og utålmodige som få. Men det er vel slikt dere her inne vet mye om! ;-)

Vi googlet litt, og fant denne siden, som vi begge syns var veldig kjekt å lese på. Her finner vi likesinnede, og helt garantert noen som har gått/går gjennom det samme som oss. =)

Jeg som skal gå gravid, har noe som heter PCOS (polycystisk ovarialsyndrom), som gjør at menssyklusen aldri er regelmessig. Det er kjedelige greier, og nå har jeg vært uten siden midten av desember. På ultralyden påpekte de at slimhinneveggen var på 9 mm, så mensen var visst rett rundt hjørnet. Men jeg blir jo selvsagt litt stresset, og føler at jeg bare går å venter.

Har noen andre erfaring med akkurat dette?

ønsker alle en flott kveld! =)

Fortsetter under...

Så kjekt å høre om andre det har gått bra for! =)

Jeg går på Metformin nå, og venter som sagt bare på mensen. Ene sykepleieren ville ha meg på Primolut, men så sa den andre at det var lettere å vente på at den skulle komme av seg selv. Så jeg prøver å ikke tenke på det, men hvor lett er det...

Vi skal sjekke ut forumet for "likesinnede" også! ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...