Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en MA nå for 3,5 uker siden. Blødde bare i 3-4 dager, og har hatt bittelitt farget utflod frem til forrige uke. Lurer nå på hvor lang til det gikk for dere før første vanlige mens kom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går også og venter. Begynte å blø for straks fire uker siden, blødde friskt blod i en uke, så har vært "tørr" i snart tre uker. Målte hcg til 25 på det som ble siste blødningsdag, og fikk en negativ test to uker etter det igjen (ville sjekke om det ble utslag). Teller jeg SAen som en "mens" har jeg IKM på lørdag, men jeg testet svakt positivt i dag. Vet ikke helt hva jeg skal tro :S

Skrevet

Nei, er ikke godt å si. Hørt fra noen at de ble gravide før de fikk mens, men andre fikk mens etter 6 uker. Ei annen etter 2 mnd, så varierer visst veldig. Skal ha prøverør jeg da, så begynner ny runde når jeg har begynt på mens nr 2 :)

Skrevet

tror det gikk ca 6 uker for meg etter sa.men blødde i nesten 2 uker litt av og på når sa holdt på..

Skrevet

Mensen kommer vanligvis tilbake 3-6 uker etter sa, og man blør som regel 1-2 uker under sa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...