Metti er håpefull Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Fikk opplegget i posten i dag og det ble lang protokoll ! Da må vente til dag 20 i neste syklus og det er jo en evighet til.. Hvordan holder dere ut denne ventetiden !!
monky Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 lurer på det samme! mensen fra idag, vente til neste mens og 20 dager etter det igjen! blir juni før neste uttak/innsett! ville jo så gjerne ha en fin mage i sommer egentli!! jaja håper bare det blir flere og bedre egg neste gang, redd jeg kommer til å bli enda mer nervøs nå, men d må bare stå til! en gang må det bli år tur;) vi får klage til hverandre;)
Gjest Løvemusene Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 (endret) Oj så likt vi kommer ut altså. Jeg får mens nå og starter 21 dager etter neste mens. Sprøytestart 6. Mai ca... Det er lenge og vente. Men nå er d jo påske og greier ;-) vi får be guttene våre fylle .. "befrukte" påskeeggene våre med masse sjokolade :-) lol.. Endret 15. mars 2012 av Løvemusen
Metti er håpefull Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2012 (endret) ja jeg skal en tur til gran canaria 14 april så eg får prøve å fokusere på det og påsken ska eg jobbe 47 timer så den kommer også til å forsvinne i det... Så kult at vi ligger likt da. Da bør vi holde hverandre me selskap i denne ventetiden... Endret 15. mars 2012 av Metti ;)
Silja81 Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Ja, ventingen er ikke morsom. Jeg venter og venter på å slutte blø etter MA. Er på dag 22 nå med blødning. Deretter er det bare å vente på mensen igjen før jeg kan begynne tenke (og vente) på nytt innsett. Vi blir gode til å vente... Nå er det snart helg. Da føler i hvert fall jeg at tiden går litt raskere. Klem
Gjest Løvemusene Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Jeg skal jo gifte meg oppi hele greia også, det er i hvertfall noe som får tiden til å fly får vi håpe?? Vi klarer å vente!! Det vet jeg Silja81 hvor lenge må du vente etter at du har sluttet å blø med ny runde? Så trist at du mistet da huff
monky Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 åh stakar deg Silja81! håper d gir seg Nå!!!!!! jeg synes d er godt å ha noen å vente sammen med når det først skulle bli så galt:/ god helg alle søte
Metti er håpefull Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2012 Silja har du hatt cytotec eller utskraping. Kan være noen rester igjen som gjør at du blør enda !! Jeg blødde i ca to uker men så hadde eg noen dager med blod frem til tre uker tror eg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå