Gå til innhold

Handleliste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangsfødende. Har ingenting. Hva trenger vi? Har en lang liste med ting som seng, vogn, bodyer o.l. men hva er det jeg helt sikkert har glemt ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du har seng, klær, vogn og bilstol så klarer du deg bra :) Dyne og event pose til vogna trenger du og. Pluss noen gode amme bher og ammeinlegg. Resten kan kjøpes etterhvert :)

Lykke til :)

Skrevet

Husk at ein ofte får mykje kle til første, spesielt i minste str sidan alle vil kjøpe noke bittelite og søtt!;)

Skrevet

Jeg vil anbefale manduca bæresæle.. :)

Skrevet

natt-bind og gode truser :)

Skrevet

natt-bind og gode truser :)

Skrevet

Jeg har jammen meg alt på den der lista :P

Lurt å ha:

Stikkpiller for babyer

Temperarurmåler

Øyedråper

Kutips for baby

Teppe for å legge over stellebord

Lammeskinn til barnevogna

Mange anbefaler weleda sink krem for å smøre babyen hvis den blir sår inni bleien, fåes kjøpt på helsekort tror jeg

Skrevet

Lurt å ha:

Stikkpiller for babyer

Temperarurmåler

Øyedråper

Kutips for baby

Mange anbefaler weleda sink krem for å smØre babyen hvis den blir sår inni bleien, fåes kjØpt på helsekort tror jeg

Alt dette er ting du kan kjØpe etterhvert om du fØler behov for det - kanskje bortsett fra termometer, som er kjekt å ha. Teppe til stellebordet? hva er galt med håndkle? Du må jo vaske dem hele tida uansett...

Skrevet

Lurt å ha:

Stikkpiller for babyer

Temperarurmåler

Øyedråper

Kutips for baby

Mange anbefaler weleda sink krem for å smØre babyen hvis den blir sår inni bleien, fåes kjØpt på helsekort tror jeg

Alt dette er ting du kan kjØpe etterhvert om du fØler behov for det - kanskje bortsett fra termometer, som er kjekt å ha. Teppe til stellebordet? hva er galt med håndkle? Du må jo vaske dem hele tida uansett...

Ja, Teppe/handduk, det er det samme det vel, det er jo opp til hver enkel. og jeg valgte å kjØpe inn alt fØr babyen kommer fordi vi har ikke bil og vil da bli vanskelig å drive å ta buss med barnevogn når babyen er så utrolig liten. jeg har heller ingen i min familie i denne kommunen heller jeg kan få til å hjelpe meg. så derfor valgte jeg å kjØpe inn alt fØr babyen kommer. bedre det, enn at det plutselig skjer en dag at babyen har feber og jeg ikke har ting å bruke.

Skrevet

Så lenge du har seng, klær, vogn og bilstol så klarer du deg bra :) Dyne og event pose til vogna trenger du og. Pluss noen gode amme bher og ammeinlegg. Resten kan kjøpes etterhvert :)

Lykke til :)

Legg til bind og gode truser her så er du stort sett i boks ja!

Alt annet kan handles inn etterhvert som man ser at man trenger det. Jeg tror de fleste kjøper altfor mye i tilfelle ditt og datt ;)

Forresten et lite tips......potetmel fungerer vel så bra som sinksalve ;):)

Skrevet

Lurt å ha:

Stikkpiller for babyer

Temperarurmåler

Øyedråper

Kutips for baby

Svaret var ment til HI, da ;-) Det kan jo hende hun har lettere for å komme seg rundt om kring.

Skrevet

Ei venninne av meg har anbefalt tynne bomullsvotter til babyen fordi de ofte har lange negler når de kommer, og de skal ikke klippes første uka... sikkert ikke godt å bli klort opp av små babyklør :-S

Skrevet

Opphørssalg hos www.babyfryd.no nå.

Hva med å drite i å reklamere for seg selv????Folk er ikke dumme.
Skrevet

Er førstegangsfødende. Har ingenting. Hva trenger vi? Har en lang liste med ting som seng, vogn, bodyer o.l. men hva er det jeg helt sikkert har glemt ??

God flekkfjerner og gulpekluter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...