Gå til innhold

Hvordan reagerte deres menn da dere fortalte at dere var gravide?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ekkkkkkkkkstreeemmt glad!!! jeg hadde 2 da vi møttes .. fik fikk 1 sammen ganske raskt og jeg følte meg helt ferdig m barne fødsler og graviditet .. men ..... dette har sakte men sikkert glidd over gitt han sa klart i fra fra dag 1 at han ønsket 2 som var sine ... og er lykkelig sammmne med meg tenk å få oppleve dette 4 ggr jeg er heldig !!!!

Annonse

Etter halvannet år med "prøving" (får ikke prøvd mye når det ikke blir utviklet egg) og masse frustrasjon, satt spiren på første forsøk med hormonsprøyter.. Det var samboeren min som så på testen først og her var det full jubel og gledestårer.. ENDELIG!!

"hvem er far til det barnet" han sa faktisk det, han mente det jo ikke sånn:) Vi har ikke vært veldig mye sammen det siste året så vi hadde ikke så magne muligheter og vi hadde ikke brukt brevensjon på halvannet år uten at noe skjedde, så vi trodde det vel ikke helt noen av oss... + at jeg fortalte det til han 22 juli... midt oppi nygetsendingnene...

Vi prøvde liksom ikke helt med vilje å bli gravide, (Eller det vil si jeg fortalte at jeg antagelig hadde eggløsning, så han måtte være forsiktig hvis han ikke ville gjøre meg gravid, men det "hørte han ikke".. :) ) men han "visste" allikevel før jeg tok testen, at jeg var gravid. Han var såklart glad, tror han sa "Det var det jeg sa!" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...