M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Jeg har kjøpt hårfarge i dag, men klarer ikke helt å stole på at det ikke er skadelig for lille skatten i magen... Hva tror/vet dere? Har kjøpt garnier nutriss.. Hååååper det er ok å gjøre det, da halve håret mitt nå er grått..... Jeg er 32 år, og ikke så veldig kjekt å gå grå i håret helt til juni..... Men det gjør jeg altså, dersom det på noen måte kan være skadelig for lillebror!!!!!!!
Moden mamma til 3 :) Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Skal ikke være skadelig å farge håret når man er gravid! Stoffene i hårfarge har blitt mindre skadelige med årene. Jeg var selv hos frisør og farget og stripet håret for 2 uker siden...
FrkGod Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 (endret) Jeg har jobbet dom frisør i mange år og kjenner mange frsører. Men ingen med barn som har tatt skader av alle lukter og gasser. Så går nok bra. Endret 15. mars 2012 av FrkGod
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2012 Å tusen takk for svar Godt Å høre! Gleder meg til Å fÅ litt farge og glans igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå