Gå til innhold

3D ul i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt (som HELT SIKKERT er gutt ;) ) ble estimert til 1357gram i dag i uke 28+4. Litt over snittet og hun som tok ul sa at han ble ca 3700-4000gram til termin. Yayiks.... Helt greit altså at han blir det, bare han kommer til termin. Storebror kom 10 dager over ved hjelp av igangsetting, og han var 4020.

Uansett, så sa hun at det nok ikke ble en 5kg's baby :) Puhhh :D

Ellers var det HELT FANTASTISK å være på 3D ul, og vi fikk til og med se lille gullet åpne øynene... Han lå i hodeleie (som jeg trodde) og var ganske så våken og aktiv. På et tidspunkt tok han storetåen inn i nesen :D

FANTASTISK, og jeg kan bare anbefale ultralydklinikken i Bergen på det varmeste. OG: om dere bestiller før mars er omme, koster det kun 600kr også. Da får du med en dvd med filmsnutter og bilder. Du får med bilder på trykk og i tillegg en veske/pose med div, som bleier, reflekser, reklame, bam-blader ol :)

Altså super fornøyd ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på 3d-ultralyd onsdag, da var jeg 29+2. Lillegutten ble estimert til 1343 gram:) Han som tok ul sa ikke noe om hvor mye han kom til å veie ved fødsel, men da var det jo ikke langt unna hva din veier, selvom jeg er noen dager lengre. Var moro å se han igjen, men han lå med hendene foran foran hodet, så vi fikk komme tilbake etter en halvtime, og da så vi litt tydeligere. Føler så langt at det er en rolig gutt som koser seg i magen, var ganske rolig både på denne ul og den i uke 18;) Ikke så voldsomt med sparking her heller.

Skrevet

Så morsomt :) Piller seg i nesa med tærne, kreativ gutt ;) Skulle gjerne vært på 3D, men ikke noe slikt i nærheten. Legen min mener jeg ikke bør fly heller, så da får jeg bare vente til tulla kommer ut før jeg får se henne skikkelig :)

Babylykke: Jeg var på ultralyd i går, 38+1, og jenta ligger på gjennomsnittet. Hun er ca 1300 gr nå, og blir da rundt 3.6 kg. Så vil tro din gutt blir litt over 3 kg.

Skrevet

Å sÅ kjekt Å høre da HÅpefull38 :) Da ligger jo jenta di og gutten min veldig likt, og det var godt Å høre at de estimerte din til ca 3600 til termin. Da slipper vi Å bekymre oss for store babyer som skal ut :)

Babylykke: Ja vi ligger jo noksÅ likt alle man her, men du er ca 1 uke lenger, sÅ enig med HÅpefull38, at din kommer sikkert til Å blir litt mindre Å vÅres, og tipper han da kommer til Å være ca rett under 3500 et sted ved termin :)

Spennede dette her :) SÅ lenge min ikke er sÅ mye over 4000 nÅr han kommer ut, vet jeg at jeg kan klare det ;) Storebror var jo 4020, men sÅ var han 54 cm ogsÅ da, sÅ lang og passelig slank var han. Hodet hans var forresten 36cm (sÅ har vi alle mÅl med :D ) ;)

Skrevet

Håper hun holder seg under 4 kg, og at hun helst kommer til termin eller noen dager før ;) Får se på ultralyd om 4 uker om hun fortsatt ligger på gjennomsnittet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...