Gå til innhold

lager dere kaker da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk iallefall lyst å bake nå...:) men hadde egentlig ikke tenkt det. Denne helga blir det uansett brødbaking (hater å bake brød!!), for her i huset går det 5 (!?) brød i uka og nå var det tomt igjen...

Men om lillingen holder seg i magen helt til neste helg så kan det hende det blir litt kakebaking, hørtes veldig godt ut med gulrotkake:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg begynte litt for tidlig å bake :P endte opp med at vi har spist opp alle skillingsbollene/kanelsnurrene som lå i frysen :P men de fleste som kommer har vett til å spørre om de evt skal ta med noe :) Likte tipset om frukt!! Det er jo veldig godt og ikke minst sunt!!

Mannen i huset får nok ikke noe stort middagsbesøk på bursdagen i år, han har bursdag 3 dager før termin. Vi får heller passe på at storesøster får et fint besøk måneden etterpå :))

Skrevet

jeg tok å lagde en deig med kanelsnurrer for noen uker siden, men før besøket kom, hadde jeg jammen meg klart å spist opp alle kanelsnurrene selv. har faktisk lagd 3 til deiger etter den tid, og har faktisk bare en liten brødpose igjen i fryseren.

merker at jeg spiser UTROLIG mye nå når jeg er gravid, men tror jeg skal lage litt imorgen nå mens jeg venter på gutten skal komme.

tenker jeg skal lage daim iskake, som kan fryses ned, solboller, risboller, mintkuler og litt diverse, fordi jeg vet jeg blir ikke å orke å lage så mye kaker når babyen er kommet, og har lyst å ha litt godsaker å servere :)

Skrevet

Lager rundstykker som jeg fryser ned jeg:)men tenkte også å lage lefser og en gulrotkake å fryse ned:)

Sønnen min blir 2 år rett etter fødselen også, så må ha noe godt å servere da:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...