Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har krympet ganske mye rundt etter at min lille ble født og må igjen ut for å kjøpe amme-bh. Noen som har (prøvd) noen gode (og fine) amme-bher med E-F cup?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt amme-BH'ene mine på change. Der har de alle slags størrelser og de hjelper deg med å finne riktig størrelse.. De koster nok litt mer enn på H&M osv, men jeg har vært veldig fornøyd med de, så de er verdt prisen syns jeg! :) (Tror jeg betalte ca 400 kr.)

Skrevet

http://www.alexi.no/baby/amme/bh-og-topper.html

For meg er disse er de eneste som sitter godt og ikke minst holder godt! Dette merket jeg spesielt godt, har alltid hatt bittesmå pupper og nå som de plutselig har blitt tunge er det så viktig med bh som holder godt. Jeg har også krympet en del den siste tiden, og siden bhen har så mange måter å stramme og løsne på.

Også er den sømløs og uten spiler! :D

Har prøvd h&m og lindex sine, de funket absolutt ikke for meg.

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Jeg har kjøpt amme-BH'ene mine på change. Der har de alle slags størrelser og de hjelper deg med å finne riktig størrelse.. De koster nok litt mer enn på H&M osv, men jeg har vært veldig fornøyd med de, så de er verdt prisen syns jeg! :) (Tror jeg betalte ca 400 kr.)

Signerer denne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...