Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Efter ivf på riksen i februari som inte ledde till graviditet så fick vi besked om att frysförsök tidigast kunde göras i slutet av april pga lång väntelista. Med lav amh och endometriose kände vi att tiden rinner ifrån oss och att denna väntan var allt för lång. Så vi bestämde oss för att gå privat i mellantiden och valde danmark då de bland annat erbjuder assisted hatching och möjligheten att sätta in fler än 1 egg. Valet föll på Maigaard i århus och vi kunde starta upp direkt så jag är nu inne på spraydag 5. Alla ul kommer ske i Oslo så vi åker bara till danmark för eggplock/insett som kommer ske någon gång runt påske. är det någon som har erfarenhet från Maigaard? Positivt eller negativt....jag är intresserad av allt! :-)

Fortsetter under...

Efter ivf på riksen i februari som inte ledde till graviditet så fick vi besked om att frysförsök tidigast kunde göras i slutet av april pga lång väntelista. Med lav amh och endometriose kände vi att tiden rinner ifrån oss och att denna väntan var allt för lång. Så vi bestämde oss för att gå privat i mellantiden och valde danmark då de bland annat erbjuder assisted hatching och möjligheten att sätta in fler än 1 egg. Valet föll på Maigaard i århus och vi kunde starta upp direkt så jag är nu inne på spraydag 5. Alla ul kommer ske i Oslo så vi åker bara till danmark för eggplock/insett som kommer ske någon gång runt påske. är det någon som har erfarenhet från Maigaard? Positivt eller negativt....jag är intresserad av allt! :-)

Vi var der. KJempe fine folk og du blir godt tatt vare på. Kommunikasjon gjennom mail eller telefon funker veldig fint også. Nydelige folk.

Heisann!

Etter diverse kluss i vår behandling i Norge, har også vårt valg falt på Maigaard. Jeg begynner på spray førstkommende søndag. Jeg har altså ingen erfaring ennå, men ligger like bak deg i prosessen. Jeg har ennå ikke fått behandlingsopplegget mitt i posten, så kanskje jeg kan spørre deg? Skal du ha mer enn én UL, og når er de planlagt?

Hvilken spray bruker du? Jeg skal ha synarela og ble litt overrasket over at jag fikk beskjed om å kun ta én dusj morgen og én om kvelden, siden jeg i Porsgunn hver gang har tatt to dusjer morgen og 2 på kvelden fram til sprøytestart.

Vi skal til århus like over påske. Vi valgte Maigaard fordi en slektning av meg har vært der, og hun har bare godord å komme med. Hun har blitt gravid 3 ganger på rad - de to første gangene mistet hun, men denne gangen sitter spiren!

Lykke til!

@micro -tack för ditt svar. Låter som att du har en positiv upplevelse från maigaard.

@sataya - så trevligt att ni också ska till Maigaard och att vi ligger så tätt, blir spännande att följas åt:-). I min behandlingsplan stod det att jag skulle på ul 2 gånger. Först en gång innan spraystart och så efter 9 dagar på spröyter. Men jag fick min behandlingsplan under tiden jag var på ferie så jag hann starta på spray innan jag visste att jag skulle på UL. Men jag må ha ul innan spröytestart så det blir totalt 2 ul som det verkar. Tycker det är väldigt sent att ta 2 ul först efter 9 dagar på spröyter, sist hade jag 2 ul på dag 6 & gick totalt på spröyter 9 dagar. Jag tar suprecur nesespray & skall spraya 4 ggr/dygn precis som vid ivf försöket jag gjorde på riksen. Härligt att höra att din släkting bara har gott å säga om maigaard.

Hei dere! Jeg skal også til Maigaard, dersom alt går bra, reiser vi i uke 13. Er veldig spent på hvordan det blir, dette er aller første behandling for oss. Startet på kort regime for et par dager siden, og krysser fingrene for at vi kan se noen resultater på UL onsdag neste uke. Den kontakten vi har hatt med Maigaard så langt har bare gitt oss positive vibber, de svarer på tlf og på mail, og er veldig hyggelige og hjelpsomme. Gleder meg til å høre hvordan det går med dere andre! :)

Vi er også igang på Maigaard

. Har vært der 2 ganger før. Har fått en gutt og har 1 mislykket søskendforsøk

Har veldig lav AMH (på 1) så vi er vel ikke alt for optimistiske.

Har denne gang gått til akupunktur hos klinikk fjell.

Et lite tips. Når dere skal til gyn. Så spørg etter Huseby, han er utrolig snill!!! Han er også gratis, mens du må betale 355 hos dr. Mortensen

Annonse

Men oj, vi är ju faktiskt ett gäng som ska till Maigaard nästan samtidigt...spännande. Jag har likt dig lurifax bara positiva vibbar från maigaard än så länge.

@Sologsommer - jag har också lav amh, vet inte exakt värde bara att det är under 1. Jag går åxå på akupunktur hos klinikk fjeld, har gjort det sedan i höstas. Härligt att höra att maigaard "hjälpt er" att få en gutt! :-). Hade du lav amh innan du fikk gutten också?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...