Gå til innhold

uforklarlig ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Jeg venter nå nr 2 og er 19 uker på vei. Har alltid lagt veldig lett på meg. Har pcos og har en lite aktiv livsstil og er over gjennomsnittet glad i mat. :-P

Veide 75 da jeg ble gravid med første mann og vekta raste oppover i hele svangerskapet. Den dagen jeg fødte veide jeg 100 kg.

Denne gangen veide jeg 93 da jeg ble gravid igjen. Var ganske overvektig i utgangspunktet da jeg kun er 165cm høy. Har nå vært sykemeldt fra en veldig aktiv og stressende jobb i 7 uker grunnet høyt blodtrykk og veldig høy puls samt kraftig hodepine.

Har i disse ukene vært veldig inaktiv, og spiser det samme som før og i samme mengder. Men har nå gått ned 3 kg?

Alltid slitt med vekta mi, og hadde vel regna med at vekta skulle stige yttligere nå som jeg er gravid igjen, så skjønner ingenting. Var på ultralyd på mandag og alt var bra med babyen. Skal på kontroll hos lege etterpå.

Er jo selvfølgelig deilig at vekta går ned istedenfor opp, det bare bekymrer meg når det ikke er noen grunn for det. Tvert i mot.

Skal ta det opp med legen etterpå.

Bare lurer på om noen av dere har vært borti det samme og har en forklaring? Har ingen andre plager i svangerskapet bortsett fra høyt blodtrykk, hodepine og ubehagelig høy puls og litt bekkenløsning.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143918768-uforklarlig-ned-i-vekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...