Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom akkurat hjem fra jordmor kontroll. Småen ligger i seteleie, noe jeg har kjent. Er i uke 29+2. Jordmor sa han burde snu seg til uke 30, dvs 4-5 dager til.... Trodde ikke det var såååå stress?? Kan legge til at jeg er andregangsfødende. Førstemann var svært veloppdragen, og lå med hode ned fra rutineultralyd.

Såååå, noen som har erfart at babyen snur seg etter uke 29-30?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvilling2 (Julian) snudde seg da jeg var 37uker på vei:p Så de kan snu seg ganske så sent,til og med tvillinger :P

Skrevet

Min snudde seg selv 38+0, faktisk rett før hun skulle snues på sykehuset. Tumlet rundt et par ganger de påfølgende dagene, før hun bestemte seg for hodeleie. Har ligget stille i to uker nå, jeg er 41+0 i dag.

Skrevet

Godt å høre:)) Håper min tar til fornuften etterhvert!

Skrevet

hei

skulle akkurat til å skrive ett lignende innlegg. jeg var hos jordmor i går, er 29+1 og babyen ligger i seteleie har gjort det i hvertfall 3 uker. jeg fikk ingen beskjed om at den burde snu seg snart det var for tidlig å ta stilling til.. begge mine forrige barn lå i hodeleie fra uke 31 og hode festet fra uke ca 34 men tror "aldri" de lå i seteleie heller. så blir spennende å se om sistemann snur seg innen noen uker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...