Carina har to små gull Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 JEg er idag på cd 33. Aner ikke om jeg har hatt el eller når jeg kan forvente mensen. Er bare første syklusen etter fødsel. Fikk tanta på morsdagen. Kan jo bli en del krøll til å starte med. Men veldig klar for ny baby ja
Prøvekanin86 Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Kjenner til den med å ikke vite når verker EL eller IKM kommer. Nå er jeg bare i 2 pp da, ble ferdig med tanta på søndag så er nå på syklusdag 7. Forrige syklus var på 48 dager, så blir spennende å se hvor lang den blir denne gangen. Mest spennende er det jo å prøve å finne EL med den syklusen
Prøver2015 Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Henger meg med het, aner ikke når ikm er eller når el var.. Sist tanta var på besøk var 2 februar så det har gått 44 dager og 14:dager over da jeg trodde mensen skulle komme.. Men negative tester:-/
Carina har to små gull Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2012 Ja det er kjedelig, mens satser på at tante kommer snart. Har hatt et par dråper blod på parpiret både igår og idag og har litt murringer så den er vel på tur. Tror ikke jeg er gravid, kjenner i allefall ikke sånt ut.
mei87 Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Jeg vet heller ikke. Sluttet på p-pillen i februar etter 6 år. Vil ha rett syklus med en gang, men det kan ta så uendelig mye lengre tid.... Håper vi finner ut av kroppene våre.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Her har jeg heller ikke snøring;) Sluttet for ca.5 måneder siden og etter det har alt vært tull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå