Leirha Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Tusen takk for et fantastisk treff i går (14 mars) Oppmøte var svært bra og stemningen god. Vi var et stort spenn fra april til augustmager, og det var koselig å være så variert. Nytt treff på Alletiders i Sandnes den 11 april kl 1900. Meld dere på
Småtrollmamma Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Takk det samme. Var kjempekoselig å treffes! :-) Jeg melder meg på med forbehold om at snuppen ikke har meldt sin ankomst allerede da :-) Alltid klar for sjokoladefondant og is! MMMhhhh, lever på den enda!
Småtrollmamma Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Jeg melder dessverre pass da bekkenet mitt er så dårlig at jeg såvidt er mobil.... :-( Fortsatt lykke til, og ha et fint treff!
Leirha Skrevet 10. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2012 Jeg melder dessverre pass da bekkenet mitt er så dårlig at jeg såvidt er mobil.... :-( Fortsatt lykke til, og ha et fint treff! Uffda Småtrollmamma Det var leit at bekkenet ditt skulle gi så mye problemer. Heldigvis er det snart over for din del, kan ikkeværelenge igjen nå Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå