Gå til innhold

Treningsmatte til baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har tenkt til å kjøpe en treningsmatte til min gutt på 6 mnd, ala typen yogamatte. Er det noen som har noen å anbefale? Har fått med meg at man skal holde seg unna matter som inneholder ftalater.

Har sett at XXL har noen, og disse er også billigere enn de som selges pa barneutstyrsbutikkene. Er disse gode nok? Står at den ene er laget av miljøvennlig TPE materiale, og den andre er laget av PVC. Noen som kjenner til disse materialene?

Blir glad for svar:)

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har en treningsmatte fra XXL som er beregnet for babyer. Altså ulik de til voksne. Regner da med at den ikke inneholder noen farlige stoffer:)

Skrevet

Vi har sånn puslematte fra ToysRus vi, denne er full av farger og tall. Itillegg har den litt struktur slik at mini ofte ligger å klorer og hører på lyden.

Skrevet

Hei:)

Vi har også den babymatta fra XXL, kjempefornøyd :)

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt inn AirMat og er så langt meget fornøyd. Den er uten giftige stoffer. Og så er det plass til både baby og meg så vi kan leke sammen. Kjøpte den på babyshop til 749.

Annonse

Skrevet

Jeg har også fra xxl kjempefornøyd med den, men var ingen av de du linket til over isimagen. De fantes i rosa og blå og var trykk på den ene siden av en søt figur. Matten er kjempemyk og stor, vi bruker den hele tiden :)

Skrevet

Kjøpte puslespillmatte på leikebutikken, vi, ble mye billigere. Og så tar den mye mindre plass så lenge småen ikke trenger hele matta, så kan vi heller utvide når han trenger større plass :)

Skrevet

Vi har Dwinguler sin måtte fra barnetoppen.no. Den er helt super!! Den ligger ute hele tiden og har plass til både meg og babyen og leker. Den er helt uten giftstoffer og beregnet på baby. :-)

Skrevet

Vi har puslespillmatte fra Toys"R"Us, uten flataler. Veldig fornøyd med den. Billig var den også.

Gjest isimagen
Skrevet
Vi har Dwinguler sin måtte fra barnetoppen.no. Den er helt super!! Den ligger ute hele tiden og har plass til både meg og babyen og leker. Den er helt uten giftstoffer og beregnet på baby. :-)

Den kostet jo nesten 2000,- Det blir latterlig mye for en treningsmatte, synes nå jeg...

Skrevet

Jeg betalte 1500,- og med tanke på at vi har brukt denne hver dag i over 6 mnd så syntes jeg det har vært en knall investering! :-) De fleste store treningsmatter koster litt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...