Gå til innhold

Å få melkeallergi i voksen alder. Noen som har opplevd det?

Anbefalte innlegg

Havremelk smaker dårli mel synes jeg, men rismelken er grei :) Jeg skal forsøke og kutte ut alt for så å prøve ut. mat med melkepulver i går greit her :)

Hehe, det kan jeg faktisk se for meg. Syns ikke det høres noe godt ut! Skal teste ut rismelken! :)

Tenkte jeg også skulle prøve det. Greit å finne ut nøyaktig hva man reagerer på. Hvor lenge skal du kutte ut alt før du prøver?

HI

Havremelk smaker dårli mel synes jeg, men rismelken er grei :) Jeg skal forsøke og kutte ut alt for så å prøve ut. mat med melkepulver i går greit her :)

Hehe, det kan jeg faktisk se for meg. Syns ikke det høres noe godt ut! Skal teste ut rismelken! :)

Tenkte jeg også skulle prøve det. Greit å finne ut nøyaktig hva man reagerer på. Hvor lenge skal du kutte ut alt før du prøver?

HI

Jeg skal prøve og holde meg helt melkefri fast (så godt som det lar seg gjøre). Jeg har slitt med magen ikke bare pga melk, men fikk litt ekstra problem etter et keisersnitt (spiste 4-6 spiseskjeer med malt hver dag slik at jeg kunne gå på do, ellers så stoppet alt). Så dermed gjør jeg det jeg kan for å holde systemet i orden :)

Kan hende at jeg sprekker og kjøper meg en sjokolade om en måned hehe, også har jeg et problem når sommeren kommer: softis (sol og fint vær, da Må jeg ha softis)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...