Gå til innhold

Roligere i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 39 i morgen og synes det er blitt mye roligere i magen nå den siste uka. Flere? Jeg tenker at det nok er trangt der osv. Klarer ikke huske hvordan det var sist...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det er skrevet litt i det siste om at det er en myte at baby skal bli roligere rett før termin. Ring føden og fortell om observasjonen, så får du nok komme til en liten sparketest eller ul... Lykke til! Heldige du som snart er i mål! :)

Skrevet

var hos jordmor nå når jeg var 40+1 og fortalte at bevegelsene var blitt annerledes de siste ukene og frøkna var ikke like aktiv som før... ble sendt til sykehuset på sjekk... tok ultralyd og ctg... alt var bra med den lille heldigvis:) men var greit å få en sjekk, så fikk man værtfall roet seg litt og klar til å nyte den siste tiden:)

Skrevet

Er 3 gangs jeg å

Er veldig vanlig att dem blir roligere mot slutten. Mindre plass e d jo å. Men e du usikker så ring å få d sjekka:) bedre å sjekke en gang for mye:)

Skrevet

Jeg er 38 uker og jeg ringte føden i dag pga lite aktivitet. Har en baby som pleier å være veldig aktiv til vanlig. Jeg hadde da kjent 4 små bevegelser (ikke spark) på nesten 3 timer. Det har vært lite bevegelser i hele dag, men tre timer som jeg observerte. Fikk da beskjed om at det ikke var altfor lite, men hvis det fortsatte utover kvelden skulle jeg ta kontakt igjen.

Det har tatt seg litt opp igjen nå, så nå har jeg ikke lyst til å ringe igjen, men skulle ønse jeg ble tatt inn på en kontroll for å sjekke at alt er greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...