Et nytt eplefrø <3 Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Super positiv i løpet av få sekunder... Fikk ikke lov av mannen å kjøpe graviditetstest, han syns det var alt for tidlig, hadde IKM i går.. Tosken.. Men jeg hadde noen EL tester liggende.... Og den ser slik ut i dag. Kan det faktisk hende jeg er gravid ????? ååååh, hadde blitt så gla! åtte vekke han, men som sant er, mente han jeg ikke burde gire meg for mye opp.. Og stikke å kjøpe en test. Men de åpner ikke før ti.. Kjenner jeg er skikkelig urolig i kroppen, samtidig som jeg prøver roe ned, tja, ti hakk.. Noen som har erfaring med positive EL tester etter IKM?
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 jeg tok en el-test 2 dager før ikm, men den var enda sterkere enn din, og da var jeg gravid. jeg hadde heller ikke graviditetstester da, hehe..
najaden Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Jeg er ikke i tvil om at jeg ville gitt blanke blaffen i mannen min sine meninger, og sprintet til nærmeste apotek - TEST!!!!
MiraculixGRAVID Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Sånn var min når jeg var gravid å ;-) Test du, tror du har hellet med deg nå! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå