Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex rundt el?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sex hver dag, flere ganger om dagen eller annen hver, hver 3 dag.. hmm.. hva er "lurest"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som er lurest jeg, men...

Dette er den eneste mnd'en jeg har vært helt sikker når jeg har hatt EL pga EL tester. Vi hadde sex på tirsdag, torsdag (positiv EL test), fredag (EL dagen) og lørdag (kun for å være sikker på at EL var over)

Så får vi se neste uke om det har gjort jobben sin ;) Jeg vet ihvertfall nå at vi har gjort vår jobb :)

Skrevet

2 dager før , på el dag og kanskje dagen etter..:)

Skrevet

Hver dag hele uka før og under el og til 3-4 dager etter el :-)

Gjest mich88
Skrevet

Har sex kvar dag. Men lurer på om den dagen clearblue målaren viser høg og max skal eg prøve 2 gonger om dagen. Men usikker om det er det beste å gjere. Har ikkje anelse eigentlig :)

Skrevet

Vi har annenhver dag. Rett og slett fordi det blir for "slitsomt" og bare stress å gjøre det hver dag. Tror på at det er bedre å kose seg enn å se på det som et "ork"... Mye annet som skal gjøres i løpet av en uke og. Men ideelt sett hadde jeg sett at vi hadde det hver dag rundt EL.

Skrevet

Vi gjør det fordi vi er våryre og da blir det ikke noe slitsomt. Dessuten er det like godt med en kjappis også så det tar ikke hele dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...