Gå til innhold

Andre som har / har hatt fryseforsøk i naturlig syklus????

Anbefalte innlegg

Om noen har noen erfaringer opplevelser å dele med meg???? Skjønner meg ikke helt på denne kroppen og rare tester jeg,....

føler de fleste har styrte forsøk her inne,.... det har jeg også alltid hat, bortsett fra nå,.. og jeg tror jeg vil få naturlig syklus neste gang også,.... siden jeg tror dette forsøket går rett i dass:(

Fortsetter under...

Jeg har hatt både i styrt syklus og i naturlig syklus.

Satte inn egg noen dager etter positiv eggløsningstest, og startet med progesterontilskudd (Cyclogest) etter innsett. Cyclogesten gjør at jeg blir litt trøtt(ere enn ellers..), og det murrer litt i magen. Ellers kjennes ting som det pleier etter eggløsning.

Så jeg hadde nok ikke så mange svar å gi :)

Har hatt tre fryseforsøk. Alle i naturlig syklus. Ett av de gav positiv test! Vet ikke hva du lurer på egentlig.

Jeg synes d var veldig greit m naturlig syklus. Hadde ul etter ca 9 dager der de måler livmorsslimhinnen og en folliklene. Det er sånn de ser om s nærmer seg eggløsning el ikke. Du får da beskjed om enten å komme tilbake til en tilsvarende ul om et par dager eller du får beskjed om å bruke eggløsningstester. Når testen viser at du har el ringer du sykehuset og det blir da innsetting etter tre dager. Dagen før innsett starter man m progesteron-tilskudd. Det tar du i 14 dager. Vips så kan du teste!

Annonse

Jeg lurer egentlig på hvordan rugetiden var,.... Når testet dere positivt,.. når kom mensen( om det ble negativt)?? Hadde dere noen symptomer,....osv,...

Jeg er på rugedag 9. Kjenner at tr er rett rundt hjørnet.... vet det er for tidlig å teste, men det er ikke antydning til strek. Har alltid fått pos tidlig de gangene jeg har vært gravis..( mistet hver gang:()

Jeg har hatt ett forsøk i naturlig syklus, og lille frøken er nå 10 måneder :)

Herlig måte å bli gravid på, ingen medisiner what so ever.

Testa positivt på rugedag 10. Klarte ikke å vente lenger, og hadde ingen symptomer i rugetida - og det hadde jeg forsåvidt ikke heller til jeg så at magen vokste.

Lykke til!!

• 2 uker senere...

Hei.

Satt inn 2 egg i naturlig syklus på Aleris på fredag.

Får Progesteron- støtte bare.

Har hatt 2 fryseforsøk i stimulert syklus, naturlig var jo bare kjempedeilig.

Gjenstår å se om det blir noen suksess da !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...