Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg sitter å ser etter hentesett til prinsen som kommer. Er det noen der ute som har noen fine oppskrifter de vil dele? Fant noen fine inne på dalegarn.com , men der får jeg ikke se på oppskriftene før jeg kjøper de. Må nesten lese oppskriften for å se om det er overkommerlige mønster :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143918638-oppskrift-p%C3%A5-hentesett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke finne noen du liker på Dale, så går du i en garnbutikk og kikker på mønsteret? Bruker å hente brosjyrene uten mønster så jeg kan sitte hjemme å finne ut hva jeg har lyst til å strikke :)

Ikke dumt :) Det tenkte jeg ikke på engang. Får ta meg en tur innom garnbutikken iløpet av helgen :)

Sandnes garn har mange fine hentesett. Generelt så må du fysisk i butikk for å få sett på mønsterene, men så får du også masse hjelp og gode tips til å finne fine og enkle hentesett.

På biblioteket kan du låne Nøstebarn boka og Myk Start, de har mye lekkert til småttiser :)

Annonse

Sandnes garn har mange fine hentesett. Generelt så må du fysisk i butikk for å få sett på mønsterene, men så får du også masse hjelp og gode tips til å finne fine og enkle hentesett.

På biblioteket kan du låne Nøstebarn boka og Myk Start, de har mye lekkert til småttiser :)

Biblioteket var en super ide også :) Takk takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...