Gå til innhold

UL på fredag for å sjekke om

Anbefalte innlegg

det er noe liv der inne. Har en litt ekkel magefølelse for jeg har ikke kjent noen verdens ting.

Forrige gang hadde jeg tydelige blodårer på brystene, og de var ømme. Jeg kjente også mye murringer i magen, og var generelt sett glad med sommerfugler i magen.

Nå er jeg bare redd og bekymret egentlig! :( har fått med meg at man kan ha mistet uten å verken blø eller vite om det. Jeg er 7+4, så jeg håper så inderlig at vi får se et lite hjerte slå.

Jeg har ikke mistet før, så jeg kan ikke noe om det, men har forstått at det er ganske vanlig.

Fortsetter under...

Tusen takk dere :)

Håper virkelig alt er bra! Og ja, skal kanskje være glad for at jeg ikke henger over do skåla slik som mange andre må :-/

Ja, Anna t vi er visst like langt :) skal du også på ul i morgen? Håper vi begge får se et bittelite hjerte som slår :)

Ja, jeg skal også på ul i morgen. Blir spennende, gleder meg til å høre hvordan det går med deg :)

Skjønner at det kan virke betryggende med symptomer, men jeg drømmer om den dagen jeg ikke er kvalm lenger og ting begynnerå smake normalt igjen :)

Annonse

Jeg er bare overlykkelig nå! Vi fikk se en liten bønne med et flott bankende hjerte! H*n rørte til og med på seg :))

Føler meg litt dum nå som var sikker på at noe var galt.. Men da kan jeg puste ut litt, og bare glede meg over bønna,knerten og det fine været :)

Håper alt var bra med deg også Anna t. :) håper å høre fra deg.

Jeg fikk forresten se utenpå magen, og ikke vaginal. Trodde ikke det gikk an egentlig :)

Hei!

Så godt å høre, da kan du slappe av og bare være glad :)

Jeg fikk også se et hjerte som banket, og alt så bra ut. Innvendig ultralyd her, skulle ta celleprøve uansett, vet ikke om det var derfor.

En veldig fin dag for oss altså!

Blir spennende å se om vi får samme termin etter ordinær ultralyd da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...