Gå til innhold

Beste sted for venninnemiddag på løkka?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Delikatessen!!! Definitivt! Aberet er at en ikke får bestille bord der, men ventetiden (for det er det) kan en benytte til å stå i baren eller sitte utenfor og drikke øl/vin/champagne og skrable eller hva hjertet måtte begjære. Ingen tapas i Oslo overgår denne:-)

Skrevet

den franske restauranten ved siden av delikatessen er ikke verst! Markveien mat og vinhus og food story er også steder jeg har kost meg med mine venninner.

Skrevet

Grünerløkka brygghus - Gastro-pub. Veldig god mat og ikke minst et fantastisk utvalg av øl. Bør bestille bord.

Har ikke vært på Food Story, men har hørt det er veldig god mat der.

Nighthawk Diner, amerikansk.

Delicatessen - Tapas

I tillegg til Villa Paradiso er det en annen italiensk som er bra. Husker ikke hva den heter, men den ligger i Thorav Meyers gate vis a vis Sultan og Deli de Luca.

Det er mange bra utesteder på Løkka, sjekk oslopuls.no om det er noen tips der

Skrevet

Foodstory! Villa er jo en klassiker, om enn med noe dårlig akustikk... Markveien mat og vin, dersom en vil legge litt i det, suveren mat... Trattoria popolare er heller ikke feil... Mye å velge mellom gitt! Foodstory er nok allikevel favoritten.

Skrevet

Hjemme hos den som er bst til å lage mat.

Skrevet

Mangiamo tenker du sikkert på...

Den nye italienske nede i markveien er ikke så ille heller. De hadde visst en søster på Lysaker...

Skrevet

Takk for mange gode tips!

Siden så mange anbefaler Food Story sjekket jeg menyen deres på nettsiden og den ser jo spennende ut. Delikatessen er jo også et godt forslag, men jeg har spist tapas så ofte i det siste, så mulig vi går for Food Story.

Hjemme hos noen av oss blir det ikke, nå er det mann-og-barn-fri :)

Skrevet

Food story er bra, men anbefaler virkelig å prøve Trattoria Populare! Nydelig, autentisk Italiano :) Yummi :)

Skrevet

Jeg er veldig glad i Mangiamo. Der kan man også velge mellom om man vil ha stor eller liten porsjon, og det er veldig greit for de som er litt småspiste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...