Et nytt eplefrø <3 Skrevet 14. mars 2012 #1 Del Skrevet 14. mars 2012 Hellu herlige damer.. Beklager masingen min.. Men jeg går rundt i en enste stor GRAVID-boble. Og samboer nekter meg å kjøpe test før jeg er laaangt over IKM. (grunnet mine utallige "bomkjøp" , og vår dårlige økonomi. I følge mine ganske nøyaktige syklus, skulle jeg hatt tantebesøk enten i går eller i dag, mtp at den alltid kommer den 12. Men så ødela fab. seff mitt enkle opplegg, med sine få dager. Så jeg tenker jo da at den burde komme NUH? Så spm er jo SELVFøLGELIG.... har jeg en bulle i ovnen? ;-))) Er lov å si at jeg ikke har det, hvis det er det dere ser, for jeg blir ikke overskuffet. Er godt vant. :-) ...også, siden dere er så super flinke, så har jeg enda et spm... Mannen min mister jobben min neste uke, da det er nedbemanning. Har søkt på to nye jobber som han har god sjanse for å få... Mulig å se hvilken? :-/ Om i det hele tatt noen..:-/ ? Den ene var militært og den andre sivil miljøarbeider. eller, kanskje noe annet dukker opp? Nå har jeg nok brukt opp spåkvoten min.. :-)) Tuuusen takk for svar jinter. :-) Jeg er født 120683 han: 030184 Har en gutt fra før født 110910. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143918611-dossa-bellasnella-magica-von-tryll-athina-og-mtp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå