Gå til innhold

Hva er "klikkene" i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig disse små "klikkene" jeg av og til hører fra magen? Husker jeg hadde det sist også, men trodde det kom først senere (er uke 28+3 i dag)

Noen av dere andre som også hører små kneppelyder eller klikkelyder fra magen av og til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også tikking fra magen. Hadde det sist også. Noen som sa at det er leddene til babyen som "knekker" men jeg vet ikke 100%.. Visstnok ikke noe å bry seg om.

Skrevet

Nei det er deffinitivt ikke hikke. Hikke kjenner jeg, men kan ikke høres :)

Dette hører jeg, men kan ikke kjennes ;)

Hmmm nei ikke lett å si hva det kan være. Hørtes jo litt rart ut med at det kan være leddene til babyen også da, men hvem vet :) Er jo mulig.. Hver gang lyden kommer føler jeg at det er fostersekken som brister, og at vannet kommer til å gå :D Men det er det heldigvis ikke dag :D

Tusen takk for svar begge to :)

Skrevet

Nei det er deffinitivt ikke hikke. Hikke kjenner jeg, men kan ikke høres :)

Dette hører jeg, men kan ikke kjennes ;)

Hmmm nei ikke lett å si hva det kan være. Hørtes jo litt rart ut med at det kan være leddene til babyen også da, men hvem vet :) Er jo mulig.. Hver gang lyden kommer føler jeg at det er fostersekken som brister, og at vannet kommer til å gå :D Men det er det heldigvis ikke dag :D

Tusen takk for svar begge to :)

Høres ihvertfall veldig ut som at vi hører det samme.. Skal til jordmor etterpå så kan høre med henne!

Skrevet

Ja blir jo spennende å høre om jordmor vet :)

Lykke til :)

Skrevet

Nå har jeg spurt jordmor og hun var usikker. Hun hadde ikke hørt om det før (syns det er VELDIG merkelig da det er så mange gravide som forteller det samme) men hun gjettet på at det kanskje kunne være bekkenet som bevegde på seg og lagde klikkelyder når babyen sparker... Så med andre ord er jeg fortsatt usikker ;)

Skrevet

Ok :)

Ja er jo mulig det er bekkenet da, men føler det kommer fra forskjellige steder...

Vi får visst bare være litt usikre vi da :) Men er nok ikke noe "gale" da, siden jm ikke engang visste :)

Tusen takk for tilbakemelding :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...