Gå til innhold

Ble kjent med en gift irakisk mann....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først ble jeg tiltrukket av hans utseende, men ettervert fant jeg ut at han er verdens snilleste mann.

Han fortalte meg at han måte gifte seg som 25-åring fordi foreldrene hans ville det og at det var de som valgte kona for han.

Jeg vil egentlig ikke ødelegge, men følelsene mine er veldig sterke for denne mannen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil mannen da? Er han villig til å skille seg, eller vil han ha deg som elskerinne ?

Skrevet

"Min kone forstår meg ikke"- hørt den før?

Skrevet

Haha. Du er på vei til å bli rundlurt

Skrevet

Først ble jeg tiltrukket av hans utseende, men ettervert fant jeg ut at han er verdens snilleste mann.

Han fortalte meg at han måte gifte seg som 25-åring fordi foreldrene hans ville det og at det var de som valgte kona for han.

Jeg vil egentlig ikke ødelegge, men følelsene mine er veldig sterke for denne mannen.

Det er jo ikke sikkert du ødelegger noe. Kanskje han er på utkikk etter kone nr 2? De kan jo ha opptil 4 koner :)

Skrevet

Han vil nok finne ut kor han har deg henne. Er du lett og tvinne rundt fingeren har han deg.

Skrevet

Vi har vært sammen i 6 mnd og aldri hatt sex. Han har planer om å skille seg og vil at vi skal gifte oss når han skiller seg. Det er fordi han ikke vil ha forhold uten ekteskap.

Jeg føler at det er min skyld i at han skiller seg med kona.

Skrevet

Det er din skyld. for er nek du er. Skam deg for å gjøre dette mot kona hans. Du burde ha såpass respekt for andres ekteskap at det sekundet du fant ut han var gift så sa du so long !!

Skrevet

Ps. Dere er ikke sammen. Han er sammen med kona si. DU ER BARE tidsfordriv. Litt spenning i hverdagen. Begge dere to fortjener hverandre. Stakkars Kona hans. Jeg blir kvalm.

Skrevet

Å innlede et forhold med utroskap er vel aldri lurt.. Hva skjer den dagen dere evt gifter dere, og han sier akkurat det samme til ei annen dame som han sa til deg? "Jeg elsker ikke kona mi" og blablabla.. Lykke til.

Skrevet

Det er helt normalt at gutter og jenter blir tvangsflyttet i Irak. Nekter de kan de risikere å bli utstøtt fra familien.. Min eks er fra Irak og han har 2 brødre som kom til Norge for 4 og 5 år siden. Begge ble giftet vekk da de var 17 år, hadde ikke noe valg. Der nede er dette normalt så de må egentlig bare godta at det er slik.

Han ene broren ble forelsket i en norsk jente. Han var åpen om at han var gift i Irak og hadde ett barn med sin kone, men ville skilles pga de giftet seg ikke pga kjærlighet, men fordi de måtte. Det var lettere for han å skille seg nå siden han bor i Norge, hadde han vært i Irak ville det blitt vanskelig.

Han ble forelsket for første gang i en alder av 23 år sa han. Konen i Irak ble glad når han ville skilles for hun ville heller ikke gifte seg med han. Nå har hun heldigvis fått giftet seg med mannen huN var og er forelsket i i Irak:) så det endte godt for begge.

Broren er nå gift med sin norske kjæreste og de venter barn hvert øyeblikk.

Go for it sier nå jeg:)

Skrevet

Jeg mente tvangsgiftet i første setning.. Anonym # 11 også glemte jeg å skrive at ikke innled ett forhold før han faktisk har separert seg. Han har tross alt en kone...( og pass på at han ikke gifter seg med deg for å få oppholdstillatelse;)

Skrevet

Dropp kontakt med han. Til den dagen han kan vise skilsmissepapirer. Samt oppholdstillatelse.

Skrevet

Han har bodd her i 12 år og har norsk pass.

HI

Skrevet

Kanskje kona hans heller ikke ville gifte seg med han? Kanskje hun bare blir glad om de skilles? Man vet aldri..

Skrevet

Om så, skal det vel ikke være noe problem å snakke med kona om det. Da blir vel hun lykkelig. Og kanskje kan gifte seg igjen ? Men han er nok som resten. Norske kvinner - pule bra. Men vil ikke miste min private hushjelp og kokk.

Skrevet

Ikke alle irakere har kona som privat hushjelper og kokk. De fleste irakiske kvinner jeg kjenner jobber eller studerer og da deler mannen og kona husarbeid og matlaging.

Ikke HI

Skrevet

Hvis han er ulykklig i ekteskapet kan han skille seg. Han trenger ikke ha noen fosikkringer fra HI for å gjøre det. Før han går til det skrittet ville jeg ikke stolt på hensiktne hans uansett om han var norsk eller irakisk, gift i forelskelse som 16 åing eller tvangsgiftet som 25 åring. Faktum er at han er gift og at vi lever i et samfun der han kan velge å skille seg om han ikke er fornøyd.

Skrevet

19.33. Akkurat :-) likte spesielt den at han ikke trenger henne som sikkerhet. Det blir for dumt.

Skrevet

Du er skylden at han skiller seg! SKAM DEG!

Skrevet

Du er skylden at han skiller seg! SKAM DEG!

Hun ligger ikke med ham og lover ham ikke noe. Så han er ikke utro, men prater med henne om at ETTER at han har skilt seg fra kvinnen han ikke elsker, ønsker han å GIFTE seg med HI før de i det hele tatt har sex. Altså, han kan være lurendreier og bare prate vakre ord, men tror dere ikke han hadde benyttet sjansen om å få "pule-bra" opplegg som hun ene over skriver, på SEKS måneder de har kjent hverandre??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...