Gå til innhold

1 mnd igjen til termin :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper tiden fremover går fort, og at hun kommer litt før. Gjerne i påska. Det er fullmåne 6 april, så satser på langfredag. Flere som har termin rundt da? Hvordan er formen jenter? Jeg er sliten og lei. Bekkenet krangler og sover derfor elendig på natta. Men prøver å holde motet oppe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 19 april og er sååååå lei! Har plager med bekkenet, noe som gjør at jeg våkner hver gang jeg snur meg, har beg å få isjas og har i tillegg vondt i magen hele tiden! Blir gal! Skulle ønske lillemann kunne komme snart. Vet at det er 5 uker igjen så han kan vente et par uker til, men håper faktisk på å få litt før tiden. Er lei:( Mangelen på søvn pluss smerter gjør at energinivået er meget lavt, blir derfor ikke gjort så mye i huset. Noe som igjen fører til at jeg blir lei av det. Som igjen fører til at det blir mye mas på mannen, som egentlig har nok å gjøre for tiden! Er sint og lei, huff og huff. Måtte disse ukene gå fort !

Skikkelig deppeinnlegg dette, men godt å få det ut!

Håper at du fpr 6 april, hvis det er det du ønsker :) Lykke til :)

Skrevet

Jeg også våkner hver gang jeg snur meg, og det er fryktelig slitsomt. Og hvis jeg ikke våkner av at bekkenet gjør fryktelig vondt, så må jeg på do og tisse. Pluss at kommende storesøster har våknet mye i det siste. Det skal bli veldig godt å bli ferdig med denne graviditeten. Men må prøve å nyte den litt også, siden dette er sistemann.

Men det skal bli godt å bli ferdig, ingen tvil om det :)

Masse lykke til!

Skrevet

Hehe, huff. Jeg blir så irritert på folk som kommer bort og sier, nå er du blitt STOR!!! Også de som sier at de bare elsket å gå gravide og hvor heldig jeg er!! Har lyst å gå til angrep på sånne, for nei, jeg har det ikke sånn! Har bare en fra før, men dette blir nok siste, var syk og dårlig sist gang også.

Har vært veldig lite hormonell dette svangerskapet, men nå kjennes det ut som at de kommer for fullt! Sinna, irritert og oppfarende, pluss haugevis med kviser. Har du det sånn, eller er det bare meg? Tenker at det er naturlig med tanke på at fødsel nærmer seg, sånn hormonmessig?

Skrevet

Min mensen termin er 6 april......

Ellers er UL termin 10 april.....

Nå viser det seg at knerten er altfor stor, så mulig jeg blir satt igang føre tida....

Utrolig spennende tid i møte....

Sover dårlig om natta, men ikke grunnet vondte.

Det bare er sånn....

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Jeg har også termin 19 april :)! synes tiden har gått sakte men også altfor fort..:) jeg plages også veldig mye med bekkenet, fikk påvist ingen jernlager for noen uker siden. har nå gått på mye jern og i de siste dagene har faktisk energien kommet litt tilbake og jeg får til å sove litt på nettene igjen. GODT! vi får håpe den siste mnd går fort :)

jeg fødte 9 dager før sist (for 3 år siden ) og håper på at lillegutt skal komme litt før han også :)

Skrevet

Virker som om hormonene er i ubalanse igjen ja. Jeg hadde mye kviser i starten, men fikk de heldivis på ryggen. De ga seg rundt 2 trimester, men nå ser det ut til at det er påen igjen. Uheldivis i ansiktet. Kvalmen har også kommet tilbake. Men i motsetning til i 1 trimester nytter det ikke å spise noe. Kvalmen er der fortsatt. Er det ikke det ene, så er det det andre..

Jeg satt og pratet med samboer om at jeg gleder meg til jeg er kvitt hormonene, for jeg tuter for alt mulig. Og trur du ikke jeg begynte å tute fordi jeg tuter så mye? Jeg blir helt oppgitt over meg selv.

Skrevet

Huff, ja ikke greit med all den grininga! Har sovet godt 2 netter på rad nå, så idag drister jeg meg til å vaske og ordne huset til helga. Vet at det blir bekkenløsning og vond rygg(pluss lite søvn) noen dager. MEN er jo koseligere å ha det vondt når det er rent og pent. Da slipper jeg ihvertfall å irritere meg over det :)

God helg )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...