Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Jeg søkte stipend i høst. Mener jeg søkte for alle tre årene, men finner ingen informasjon på min side i lånekassen om dette. Ikke kommer jeg gjennom på tlf heller. Fristen er i morgen for å søke lån/stipend. Håper noen kan svare meg på dette.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Du må søke for hvert skoleår(hver høst), evt. for hvert semester.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Du må søke hvert år (i alle fall på høyskolenivå).
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Du må faktisk søke for hvert semester. Men du kan søke for to semestre om gangen, dersom studiet ditt strekker seg over mer enn ett semester.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 Takk skal dere ha. Det er bachelor på høyskole. Går første året nå. Da er det bare å søke videre. HI
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. mars 2012 #6 Skrevet 14. mars 2012 Men søkte du ikke for to semester når du søkte i høst da? Altså at du krysset av for høst og vår?(da har du iallefal fått utbetalt penger nå i år. Du kan sjekke hvor mye/og hvor lenge du har fått innvilget støtte på lanekassen sine sider, og dersom du har søkt får to semester, så skal du ikke søke igjen før til sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå