Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nettopp på 2-års kontroll med gutten min, og fikk bekreftet mine mistanker om at han er litt liten for alderen...82cm. Lurer på hvor høy en gutt på 2 år vanligvis er? Hvor høyt er ditt barn?

Og tror dere virkelig det stemmer når de sier at hvis man ganger barnets høyde ved 2-års alder med to, så finner man ut hvor høy barnet blir?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 2åring var nå 87,5cm.. men veide kun 10,5 De syntes han veide litt lite i forhold til høyden sin på helsestasjonen. Men så lenge han er aktiv og frisk så er jeg fornøyd :) Ingen barn er like. Synes ikke du skal tenke for mye på det med høyden jeg :)

Skrevet

Jeg har en stor 2 åring skjønner jeg =)

Min er ca 98 cm lang og veier rett under 15 kg.. Han er ikke tjukk men lang og tynn =) Han bruker klær i str. 98-104 =)

Skrevet

Ja, vi er alle forskjellige :) Men så lenge de følger sin kurve, har energi og er friske, så er det ingen grunn til bekymring! <3

Skrevet

Min jente på to og ett halv år er 88cm og 13 kilo. :) Må legge til jeg var lita jeg også. Hun er så gossin der hun løper rundt og bena er som trommestikker. :)

Skrevet

Jenta mi var 96 cm og 13 kg på toårskontrollen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som vet hvor man finner percentilskjema med oversikt over høyde på gutter på 2 år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...