Gå til innhold

Hvor mange dager igjen onsdag 14 mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 dager til termin!!! Kynnerne kommer oftere og er mer ubehagelige så noe er i gjære, men med to fødsler henholdsvis 7 og 11 dager etter termin har jeg ikke helt håpet enda. Prøver å kose meg som tobarnsmor så mye som mulig før det braker løs:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21 dager i dag :)

"føler på" alle vondter og ubehag i håp om at noe skjer (er litt lei krangledte bekken og lite søvn... ;) ).

Skrevet

12 dager til termin!!! Kynnerne kommer oftere og er mer ubehagelige så noe er i gjære, men med to fødsler henholdsvis 7 og 11 dager etter termin har jeg ikke helt håpet enda. Prøver å kose meg som tobarnsmor så mye som mulig før det braker løs:)

eg ska send gode tanka tel deg så du får fød snart <3

Skrevet

Termin i morgen :) Kjennes ikke ut som om noe skal skje med det første... Men hva vet vel jeg om det, plutselig melder han sin ankomst :)

Skrevet

13 lange dager igjen... Har masse vondt, men ikkje den rette typen vondt :-)

Skrevet

82 dager igjen :) Ganske fersk på 3.tri jeg da, men føler tiden flyr, så foreløpig er jeg ikke noe særlig utålmodig :)

Skrevet

15 dager ;)

Skrevet

12 dager igjen til temin her også ;) Regner med at han kommer til påsken, så stresser ikke,hihi...

Skrevet

6 dager!!! har kynnere men ikke noen vonde..... så det skjer vel ikke noe med det første!

Skrevet

4 dager igjen! :)

Våknet flere ganger i natt av mensmurringer, og har i morgentimene hatt fire kraftige "tak" i magen, men helt uregelmessig. Hvitt slim. Kanskje vi får treffe han snart?

Vemodig om graviditeten snart er over, og vemodig at storesøster snart må dele på mamma og pappa - mange rare tanker her på slutten.

Skrevet

37 dager, hodet festet og endel kynnere.. Så litt fremgang er det ihvertfall :)

Skrevet

33 dager igjen :) <3

Skrevet

32 dager igjen her :)

Skrevet

41 dager igjen! Tida går fort!

Skrevet

52 dager igjen. Tror det er ei lita ei som driver og borer seg nedi bekkenet. Masse nervesmerter er det iallefall.

Skrevet

18 dager igjen:-)

Skrevet

14 dager igjen :). Dette er så fantastisk. Alle følelser om at det er skummelt, redsel, vemod for tiden som nå er over, og aldri kommer tilbake er som blåst bort. Gjenstår bare glede her nå :€

Skrevet

11 dager igjen til termin

Skrevet

5 dager, hodet festet, 3 cm åpning og superklar!!!!!

Skrevet

13 dager igjen :) klar som ett egg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...