Gå til innhold

Bleier til store barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilke bleier som egner seg til store barn om natten? Har en gutt på 4 år som fremdeles må bruke bleier av medisinske årsaker. Han bruker nå Libero nummer 7, men den blir ofte full iløpet av natten og senga blir våt. Tenker å prøve nummer 8, noen som har erfaring med den? Er det andre som er bedre egnet? Han drikker mye, så vi kan sikkert kutte litt ned, men det er veldig viktig at han får i seg væske, så det er liksom ikke helt optimalt det heller. Setter pris på råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få drynites bleier og liberobleier på resept viss det er medisinsk problem.Vi selger også attends pullons i str xs til barn på apoteket.

Når du får blåresept kan du be om en pakke av hver å prøve dem på barnet først,barn under 12 år er alt gratis på blåresept!

Får og tisselaken på resepten!

Skrevet

Takk for svar! Jeg spurte legen, men han sa at barn under 6 år ikke fikk bleier på resept. Jeg skal prøve Libero 8 først, og hvis ikke kan jeg prøve noen av de dere nevner. Det blir jo dyrt, men bedre enn tissevåt seng uansett.

HI.

Skrevet

De har også innleggsbleier på apoteket, du kan prøve å ha en av de inni den vanlige bleia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...